środa, 20 lipca 2016

[Nowe odcinki] Miraculum: Biedronka i czarny kot

Cześć! 
Mamy wśród czytelników bloga jakiś fanów kreskówki "Miraculum: Biedronka i czarny kot"? Jeśli tak to post dla was! Pewnie każdy fan zastanawia się kiedy będziemy mogli obejrzeć nowe odcinki owej kreskówki... Dzisiaj przychodzę do was z odpowiedzią!
Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia! ♥

FABUŁA 
Serial opisuje historię nastoletniej dziewczyny Marinette Dupain-Cheng i jej przyjaciela Adriena Agreste'a. Gdy w Paryżu czai się zło, Marinette staje się Biedronką, a Adrien Czarnym Kotem. Jednakże Marinette nie wie, że Adrien to Czarny Kot, a Adrien, że dziewczyna jest Biedronką. Marinette i Adrien wspólnie chronią Paryż przed tajemniczym wrogiem, Władcą Ciem 
i jego akumami.

NOWE ODCINKI 
Nowe odcinki kreskówki będziemy mogli oglądać od 5 września o 17.00 od poniedziałku do piątku!

BĘDZIECIE OGLĄDAĆ NOWE ODCINKI?! 

3 komentarze:

  1. Taaak! Wszystkie miraculers tak długo czekają! Ja po prostu kocham ten serial ♥
    Zapraszam: dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie! Strasznie długo czekałam, a pojawiało się coraz więcej plotek że serial będzie w 2017 a tu taka miła niespodzianka :)

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie! Strasznie długo czekałam, a pojawiało się coraz więcej plotek że serial będzie w 2017 a tu taka miła niespodzianka :)

    disney-ourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)