czwartek, 23 lipca 2015

[Instagram] Lodovica i Cande 'MILIONERKAMI'

Lodovica Comello... zabłysła dzięki roli Francesci, jednej z najlepszych przyjaciółek głównej bohaterki w argentyńskiej telenoweli. Kobieta wydała dwie płyty, książkę, a obecnie jest w trasie koncertowej. Uczyła się w M.A.S jednej z najlepszych szkół muzycznych w Mediolanie. Candelaria Molfese... dobrze znana z roli Camili, drugiej przyjaciółce Violi, w serialu "Violetta". Jej najlepszymi koleżankami z planu są Alba, Lodo i Mechi, a chłopakiem Rugg. To chyba już wiecie? Kilka dni temu na portalu społecznościowym dziewczyn, obserwowało je milion osób. Jest to wielkie osiągnięcie, nawet jeśli nie były, aż tak bardzo docenione w serialu. Reakcja dziewczyn była nie do opisania! Dodały podziękowania i...



Podziękowania od Cande!!
W dzisiejszych czasach każda znana osoba używa komputerów, tabletów lub telefonów do komunikowania się z fanami. Oni ich obserwują, piszą, spamują do nich, aby być zauważonym na koncie idola. Mówiąc w skrócie zostawiają po sobie ślady. Molfese choć nie dostała wielkiej roli w serialu jest bardzo lubiana przez ludzi. Zyskała przyjaciół, najlepszego chłopaka, rozwija swoje talenty. Kilka dni temu na instagramie wybił 1 milion obserwujących. Aktorka była bardzo szczęśliwa, skakała z radości. Dodała krótkie podziękowania, w formie filmiku, który możecie zobaczyć poniżej!
 

Reakcja Lodoviki!!
Twitter, Facebook, Instagram, wszystkie te konta społecznościowe posiada Włoszka. Niedawno na Twiterze kobieta miała swój jubileusz, ponieważ obserwowało ją 1 milion fanów. Reakcja? Chyba już wiecie! Nie musieliśmy długo czekać, a Lodo znów zawitała do nas z podziękowaniami i pięknym uśmiechem na jej małej twarzyczce. Jest ona najbardziej aktywną aktorką na tym portalu, a już niewiele jej brakuje do Tini, aby mieć kolejny powód do świętowania. Trasa koncertowa, która obecnie się odbywa pomogła jej w rozwoju kariery. Nowe fanki, koncerty, a nawet płyty i wiele niespodzianek, które dla nas szykuje są już blisko. Jesteście ciekawi jej reakcji? Dobra, dobra, oto zdjęcia, które umieściła, wyszła przecudnie!



Popularność na Twitterze i Facebooku!!
 Dziewczyny korzystają z wielu portali i chciałabym wam przybliżyć, ile mają na nich fanów. Zobaczycie jaki jubileusz się zbliża!! Ciekawi? Oto one:
Twitter:
Lodovica - 1, 02 miliona
Candelaria -804 tysiąca
Facebook:
Lodovica - 2 908 048 miliona
Candelaria - 2 301 890 miliona 
Z tego wynika, iż Lodo już za niedługo będzie świętować 3 miliony na Facebooku, a Cande jest bardzo niej blisko, ponieważ również będzie mieć 3 miliony na tym samym portalu oraz 1 milion na Twitterze! Jak myślicie, która jest bardziej lubiana?
Podobał wam się post? Obserwujecie dziewczyny na Instagramie? 

6 komentarzy:

  1. Super post! Ja niestety nie mam instagrama

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Ja niestety nie mam instagrama

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka, przepraszam, że nie na temat, ale widziałaś zdjęcia Dudu z "Niebieskiego Dywanu"? Czy tylko ja uważam, że to jakieś cuda? Lodo zawsze wychodzi niesamowicie na zdjęciach, ale teraz to chyba przesadziła :'D A słyszałaś, że Tinka do USA leci nagrywać piosenki na swoją płytę? Jestem z niej taka dumna :") A co do posta - dziewczynom w stu procentach należy się ten milion , a nawet kilka :"D Jestem z nich taka dumna, są takie utalentowane, kochane, a na dodatek jeszcze takie śliczne *o* I jak tu ich nie kochać? :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i też tak sądzę, nasza Dudu zawsze wychodzi cudnie ♥ I o tym, że Tini wyjechała do LA też słyszałam, miałam napisać posty, ale brak czasu, teraz to ju za późno, więc nie będę pisała :D

      Usuń
  4. Milion obserwowanych? Nie obserwujących?

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)