piątek, 11 marca 2016

Co się dzieje? [Dlaczego nie piszę postów?]

Cześć! Tu Daria.
W dzisiejszym poście informacyjnym chciałabym wyjaśnić wam parę spraw.
Jak widzicie od paru dni nie pojawiają się posty ode mnie.
Chciałbym was za to gorąco przeprosić, ale niestety... Ten rok zaczął się dla mnie
niezwykle ciężko... Znalazłam się w sytuacji w której nikomu nie życzę, aby się znalazł.
To tego, ostatnio coś jest nie tak z moim zdrowiem... Podobno mam astmę...
W poniedziałek jadę do kliniki we Wrocławiu na badania krwi,  USG serca...
I wiele innych (nie) ciekawych badań, których nazw nie pamiętam.
Jutro postaram się dodać jakiś post, ale niestety nic nie obiecuję.
Mam  nadzieje, że mnie zrozumiecie. Obiecuje że od następnego miesiąca będę o wiele
bardziej aktywna.
To chyba tyle. Widzimy się w kolejnym poście!!!
Do zobaczenia!


3 komentarze:

  1. Trzymaj się Daria i życzę Ci powrotu do zdrowia kochana!Jestem z Tobą!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę!
    Mam nadzieję że z tą astmą to pomyłka!
    Pozdrawiam cię mocno!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)