wtorek, 3 maja 2016

Wyniki konkursu na książkę "Tsum Tsum. Moje słodkie sekrety"

Kilka tygodni temu na blogu ogłosiłam konkurs, w którym do wygrania była książka związana z pluszakami Tsum Tsum, zatem dziś przychodzę do was z wynikami. Nie będę tu kłamać i powiem wam w prost: były świetne prace jak i takie, które mi się nie podobały - niestety! Właśnie dlatego wybór nie był trudny, choć wahałam się między kilkoma pracami. Zwycięzców proszę o wysłanie swoich danych w postaci Imienia, nazwiska, pełnego adresu zamieszkania wraz z kodem pocztowym na adres konkursyblogadbs@wp.pl. Wybrałam wiersz... zuza.*********@gmail.com (niestety nie napisałaś jak się nazywasz) oraz rysunek... Juli Tomaszewskiej! Gratuluję dziewczyny! Na dole umieszczam wasze prace (mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko). Czekam na wasze dane, a w najbliższym czasie wyślę nagrodę. Jeśli nie skontaktujecie się ze mną w ciągu tygodnia wyłonię kolejnego zwycięzcę z którym skontaktuję się mailowo, dlatego sprawdzajcie swoje skrzynki pocztowe. 

"Szczęśliwy świat Tsum Tsum"

 Czy Diabolina może być Tsum Tsumem 
 Drodzy Panie i Panowie?
 Owszem, może
 I każdy wam to powie!

 Czy to Diabolina,
 Czy De Mon Cruella,
 W świecie Tsum- Tsum
 Ważna jest nie tylko Bella.

 Księżniczki są super,
 Każdy o tym wie, 
 Ale bez "tych złych"
 Było by nie fair.

 W Tsum-Tsum świecie
 Wszyscy wielką są rodziną.
 Kochającą, ufającą,
 Każdy z uśmiechniętą miną. 

GRATULUJĘ! Podobają wam się prace dziewczyn?

4 komentarze:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)