poniedziałek, 6 czerwca 2016

[Rozstrzygnięty] WYGRAJ książkę "Soy Luna. Poradnik wrotkarki"

Cześć 👋
W dzisiejszym poście mam dla was kolejny konkurs!!! ♥ Niedawno pojawiła się recenzja produktu, który będziecie mogli wygrać, dlatego jeśli nie jesteście pewni czy wziąć udział odsyłam was do owego wpisu:  Konkurs jest robiony z powodu premiery serialu w Polsce, która odbyła się 16 maja, a do wygrania jest jeden egzemplarz książki "Poradnik wrotkarki". Nie przedłużając, zapraszam do rozwinięcie postu i wzięcia udziału! ♥


REGULAMIN!
1. Organizatorem oraz fundatorem nagród do konkursu jest Daria Łopata. 
2. W KONKURSIE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ OSOBY ZAMIESZKUJĄCE POLSKĘ!
3. Aby wziąć udział w konkursie MUSISZ być publicznym obserwatorem bloga.
4. ZADANIE KONKURSOWE: Który z bohaterów serialu "Soy Luna" jest twoim ulubionym i dlaczego? MIN. 6 zdań 


5. PRACĘ NALEŻY WYSYŁAĆ NA ADRES: konkursyblogadbs@wp.pl! 
6. Zwycięzca ma obowiązek w ciągu 4 dni wysłać dane, które będą mi potrzebne tylko w celu wysyłki paczki (Imię, Nazwisko, pełen adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym)
7. Każdy uczestnik musi napisać w komentarzu "BIORĘ UDZIAŁ" oraz swój adres e-mail.
8. Konkurs trwa od dziś (21 maja) do 4 czerwca do godziny 23.59, wyniki ogłoszę 5-6 czerwca. 
9. Nagrodą główną w konkursie jest książka "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki"! 

Wyniki!!!!
Konkurs wygrywa... Kinga Lesa! Krolowablogow.i@gmail.com. 

Gratuluję! Napisz swoje dane do wysyłki na maila konkursyblogadbs@wp.pl! 

Dla tych którzy nie wygrali - NIE MARTWCIE SIĘ! W lipcu na pewno będzie kolejny Konkurs!

23 komentarze:

  1. Fajny konkurs, ale książkę mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział. To mój adres e-mail: pauli840@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Biorę udział, ale chyba nie dam rady jeszcze dziś przesłać pracy. Dobrze, że wiem już chociaż o kim napisać :)

    ---------------------------------------------------------------------------------
    Zapraszam wszystkich na nowości na moim blogu w postaci odświeżonego wyglądu oraz ostatnio dodanych postów. Każdemu kto skomentuje lub zaobserwuje, bardzo dziękuję <3 Możecie zostawiać linki do siebie u mnie w komentarzach, a odwiedzę Waszą stronkę. https://jednorozcowodisneya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział ♥
    Krolowablogow.i@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. paulinakonopko22 maja 2016 12:39

    Biorę Udział

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥♥♥ Biorę Udział ♥♥♥♥♥
    Mój e-mail : karolinaurbaniak@op.pl
    Zabieram się za pracę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysłałam ;) Mam nadzieję, że sie spodoba :*

      Usuń
  7. *zadawacie pytania na asku co macie napisać w tytule maila. Tak naprawdę obojętnie co, ale jeśli juz naprawdę brakuje wam pomysłu napiszcie "Soy Luna". Oczywiście inne tytuły również zostaną uwzględnione

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypominam o wysyłaniu prac! W konkursie bierze udział 7 osób a tylko 4 jak narazie wysłały pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział, adres (albo ,,Numer Mailowy" XD): julia.plonka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj swój adres e-mail, żebym mogła wiedzieć czy już wysłałaś pracę :)

      Usuń
  11. Biorę udział!
    zuza.wspaniala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. BIORĘ UDZIAŁ
    Mój email : lauralebioda1234@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział!
    Email : kaczkoman@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział
    Mój email:nat.bukowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. "BIORĘ UDZIAŁ"
    tansanna413@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział, roksi28113@wp.pl
    Powodzenia! <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)