środa, 31 sierpnia 2016

[Opracowanie] Sofia Carson - Love is the name

Cześć! 
W dzisiejszym poście mam dla was opracowanie piosenki Sofii Carson, a mianowicie Love is the name! A więc jeśli jesteście ciekawi opracowania tej oto piosenki to serdecznie zapraszam was do rozwinięcia postu!



TEKST PIOSENKI
We’re gonna build i tup
Like rock stars
GO Nirvana in here
We’re gonna spit it out
Tick-tock
Life is a video game
And we could be in liove
Life, see
We really don’t care
I just wanna be right here /2x

We can rule the oceans
We can rule the World
We’d be the commotion, baby

So we’ll never regret that life’s
Gonna be what we be
So we’ll turn the music up tonight
Let the bit set you free
Give it everything you’ve got
And dance all your worries away
Forget yesterday
This life is a game
And love is the name
love is the name

I love the way your skin feels on mine
I’m digging your style
The way you let me in on secrets
That are already mine
And we could be in love, now

Life, see
We really don’t care
I just wanna be right here /2x

We can rule the oceans
We can rule the World
We’d be the commotion, baby



TŁUMACZENIE PIOSENKI 
Razem możemy spalić to jak gwiazdy rocka 
Przez nirvanę tutaj 
Możemy wyłączyć to, tick tock 
Życie jest jak gra Video 
I możemy być w miłości lub kłamać 
Widzisz, to mnie naprawdę nie obchodzi 
Ja po prostu chcę być tutaj 
Ja po prostu chcę być tutaj

Możemy wykluczyć ocean 
Możemy wykluczyć świat
Będziemy zamieszaniem, kochanie 
Więc my nigdy nie żalimy się, że życie może być jak my. 

Zgłośmy dziś muzykę 
Niech beat nas uwolni 
Daj wszystko co masz i tańcz 
Wszystkie twe zmartwienia odejdą 
Zapomnij o wczoraj 
To życie jest jak gra 
i miłość imieniem 

Nah, nah, nah, nah 
Ooo, miłość jest imieniem 
Nah, nah, nah, nah 

Kocham sposób w którym twoja skóra dotyka mojej
Yeah, ja badam twój styl
Sposób, kiedy trzymasz mnie w niepewności
Ona jest moja
I możemy być w miłości albo jeszcze nie
Widzisz mnie naprawdę to nie obchodzi
Ja po prostu chcę być tutaj
Ja po prostu chcę być tutaj

Możemy wykluczyć ocean
Możemy wykluczyć świat
Będzie zamieszaniem, kochanie

Zgłośmy dziś muzykę 
Niech beat nas uwolni 
Daj wszystko co masz i tańcz 
Wszystkie twe zmartwienia odejdą 
Zapomnij o wczoraj 
To życie jest jak gra 
i miłość imieniem x2

Teledysk:

ZDJĘCIA:











PODOBA WAM SIĘ TA PIOSENKA? LUBICIE SOFIĘ? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)