piątek, 16 czerwca 2017

[Opowiadanie] ROZDZIAŁ 23 ~ "Zakończenie'' | Ruggarol

CZEŚĆ! 
DZIŚ PO W MIARĘ DŁUGIEJ PRZERWIE PRZYCHODZĘ DO WAS Z KOLEJNYM ROZDZIAŁEM OPOWIADANIA, A WŁAŚCIWIE... TO JUŻ OSTATNI! MAM NADZIEJĘ, ŻE ROZDZIAŁ WAM SIĘ SPODOBA...
ZAPRASZAM DO CZYTANIA!
Znalezione obrazy dla zapytania ruggero
- Dlaczego to zrobiłeś...? - spytałam cicho.
- Nie rozumiesz? Bałem się...bałem się, że mimo wszystko nie będziesz chciała ze mną być...bałem się rozmowy...bałem się tego, że... - przerwał i popatrzył mi w oczy. - że już nic do mnie nie czujesz.
Popatrzyłam na niego zaskoczona...
- Wiesz, że to niemożliwe... - szepnęłam i podeszłam do okna.
- Dopiero na lotnisku zrozumiałem, że jeśli teraz odejdę, znowu cię zawiodę. Zostawię cię samą z tym wszystkim i stracę cię już na zawsze... - mówił dalej. - Karol, kocham cię. Nigdy nie przestałem cię kochać, mimo ostatnich wydarzeń, wręcz upewniłem się w tym co do ciebie czuję. Jesteś najważniejszą osobą w moim życiu. - podszedł do mnie, złapał mnie za rękę i ukląkł.- Przepraszam cię. To ja zniszczyłem to wszystko co było między nami, to moja wina...ale czy jest szansa... żebyś kiedyś mi wybaczyła?
- Ruggero... kocham cię. Nie chcę cię stracić. To wszystko co ostatnio się wydarzyło było dla mnie bardzo trudne, przez ten cały czas bez ciebie okropnie cierpiałam, ale... - przerwałam odwróciłam się do niego twarzą.
-Ale?
- Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie, to co przeszłam do tej pory to prawie nic w porównaniu z tym co czułabym gdyby cię nie było... - objęłam go.
- Obiecuję ci... że nigdy nie pozwolę ci już cierpieć. Że zawsze będę przy tobie. Dam ci całą moją miłość. Nigdy cię już nie skrzywdzę. Obiecuję, że przy mnie będziesz się czuła bezpieczna, niczego nie będzie ci już brakowało. Obiecuję, że będziesz ze mną szczęśliwa. - szeptał mi do ucha przytulając mnie.
- A ja obiecuję, że nigdy nie przestanę cię kochać. - powiedziałam i nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku.
- A co powie na nasz związek twoja matka? - zażartowałam.
- Szczerze? - powiedział unosząc jedną brew.
- Mhm. - szepnęłam między pocałunkami.
-Nie obchodzi mnie to. - powiedział, uśmiechnął się szeroko i wziął mnie na ręcę.
---2 miesiące później---
Jesteśmy razem, nikogo nigdy nie kochałam bardziej niż jego. Wiem, że będziemy razem bardzo szczęśliwi. W końcu doczekałam się szczęścia... prawdziwego szczęścia.
Przyszłość zapowiada się obiecująco. Przyszłość przyniesie nam jeszcze więcej szczęścia niż dotychczas. Przyszłość należy do NAS. Mam wyznaczony nowy cel - być szczęśliwą. I czuję, że tym razem łatwo będzie mi to osiągnąć...
---
KOCHANI!
Kończenie opowiadania jest na mnie dość dużym osiągnięciem. Myślałam, że nie dam rady, że przestanę pisać po 10 rozdziałach, a tu proszę. Jestem wam bardzo wdzięczna, że mimo moich licznych przerw zostaliście ze mną. Jeżeli to czytasz to dziękuję ci. Byliście i zawsze będziecie dla mnie ogromnym wsparciem, każdy wasz komentarz i każde wyświetlenie dodawało mi wielkiej motywacji i chęci do pisania dalej. Mam nadzieję, że moja praca wam się podobała, Nie wiem, czy pojawią się jeszcze jakieś opowiadania ode mnie, ale możecie dawać w komentarzach propozycje o czym chcielibyście kolejne opowiadania. Dziękuję, że ze mną byliście i dziękuję tym, którzy zostaną z nami na blogu. JESTEŚĆIE NAJLEPSI!
DZIĘKUJĘ! ❤





2 komentarze:

  1. Cudoo! Pisz opowiadania dalej masz talent! Co do fabuły opowiadania to nie mam pojęcia ale pewnie wymyślisz coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 może jeszcze jakieś opowiadania ode mnie się pojawią, zobaczymy ;)

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)