poniedziałek, 21 sierpnia 2017

[BACK TO SCHOOL] Rzeczy do szkoły w Disney'owskim stylu ♥

Hejka kochani! Do rozpoczęcia roku szkolnego zostały niecałe dwa tygodnie (chyba, że tak jak ja jesteście szczęściarzami i wracacie do szkoły dopiero 4 września), dlatego z dnia na dzień trzeba zaopatrzyć się w przybory jakie przydadzą nam się podczas 10 miesięcy ciężkiej nauki. Jako, że w tych czasach nasza wyprawka może wyglądać jak tylko sobie zamarzymy, dla wszystkich spóźnialskich przygotowałam wpis, gdzie zaproponuję wam rzeczy warte uwagi z naszymi ulubionymi bohaterami kreskówek Disney'a. Będę starała się dopierać rzeczy bardziej dla młodzieży niż dla dzieci. Zaciekawieni? Zapraszam!


PLECAKI

WORKI 



BUTY 


UBRANIA



Cena: 59,90 zł


Cena: 99,90 zł 


Cena: 99,90 zł 


Cena: 99,90 zł

PODOBAŁ WAM SIĘ WPIS? KUPICIE COŚ Z TYCH RZECZY? MACIE JUŻ WYPRAWKĘ DO SZKOŁY? 

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i kreatywny post. <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobał ten post! Spodobały mi się z tych rzeczy m.in. szare buty z Mickey, sweter z Mickey w stylu Cropp-Top z długim rękawem i worek z Mickey z napisem ,,Back to School" - chyba nie trzeba zgadywać, że jestem ogromną fanką myszki Mickey. Hahh ❤ Oczywiście moja wyprawka do szkoły jest już niemal gotowa, brakuje mi tylko piórnika i kilku drobiazgów. ❤

    www.SwiatUnderTwenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)