środa, 23 września 2015

[ANKIETA] Kto zostaje w redakcji??

Jak dobrze wiecie na początku września dołączyły do redakcji 2 nowe redaktorki. Ich okres próbny trwa miesiąc, czyli mają jeszcze tydzień. A później? Ja już swoją decyzję podjęłam, ale to wy jesteście czytelnikami i również powinniście wybierać. Podobały wam się opowiadania lub posty Patrycji, czy jednak macie o nich inne zdanie? O tym właśnie będzie ta ankieta. Miała być na początku tego tygodnia, ale coś mi to nie wyszło, miałam za dużo nauki. A wczoraj? Prawie przez cały dzień robiłam projekt. I znów się rozpędziłam :O Dobra, w tej ankiecie chodzi o to, abyście napisali co sądzicie o nowych redaktorkach, kilka małych rad, a przede wszystkim czy zostają. Dołączę jeszcze kilka pytanek związanych z wyglądem bloga, postami oraz tym co powinnyśmy zmienić w stylu pisania. Będzie ona składała się z 10 prostych pytań, na które odpowiedzenie zajmie wam mniej niż 5 minut. Prosiłabym wszystkich o jej wypełnienie. Znajdziecie ją pod tym linkiem: [link]!


Proszę wszystkich o wypełnienie ankiety! ♥ Wypełniliście już ankietę?

2 komentarze:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)