środa, 3 sierpnia 2016

Przywitanie

 Dzień dobry kochani!
Jestem nową redaktorką na tym blogu. Wzięłam udział w naborze i dla tego jestem tu z wami. W tej chwili jestem na okresie próbnym trwającym 2 tygodnie. Mam wielką nadzieję ,że się polubimy.
Mam dla was 25 faktów o mnie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia.



  1. Nazywam się Wiktoria.
2. Mam 14 lat.
 3.Uwielbiam jazdę na rowerze.




4. Od 4 miesięcy jeżdżę konno. 
5. Kocham sport. 
6.Oglądałam każdy mecz z EURO 2016r. 
7.Mam 2 rodzeństwa.
8.Uczęszczam na lekcje tańca.


9. Mój ulubiony serial z Disneya to ,,Soy Luna".
10. Mam 2 własne blogi. 
11. Uwielbiam pisać opowiadania.
12. Uczęszczam do kółka aktorskiego. 
13. W przyszłości chciałabym zostać aktorką lub piosenkarką. 
14. Rozważam myśl nad prowadzeniem kanału na YouTube 
15. Mam własny pokój.  
16. W domu posiadam kota i 2 psy.
 

17. Nie lubię rysować.
18. Jestem dyspozycyjna
19. Mieszkam w Toruniu.
20. Oglądam M jak Miłość.
21. Mam własną stronę na Facebooku.


22. Moją ulubioną piosenkarka jest Sylwia Grzeszczak.
23. Nie lubię kłamstw.
24. Kocham Lutteo.
25. Jestem na profilu sportowym.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się trochę o mnie. Myślę, że się polubimy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)