środa, 30 września 2015

[Post Informacyjny] Wyniki Ankiety!

Dziś jest ostatni dzień września, a wraz z nim kończy się okres próbny dwóch nowych redaktorek. Jak dobrze wiecie kilka dni temu - około tydzień zorganizowałam ankietę, w której musieliście odpowiedzieć na kilka pytań związanych z Patrycją, Kasią, blogiem jak i nowościami, o których już niedługo się dowiecie i je zobaczycie. Tak jak prosiła większość czytelników, wyniki ogłoszę również na blogu. Dziewczyny na jednym ze swoich kont społecznościowych, godzinę temu dostały wiadomość, a dokładnie odpowiedz na pytanie: "Kto zostaje na blogu". Jak obiecałam, wy również się w tym króciutkim poście o tym dowiecie! A, więc... na blogu zostaje/ą... obydwie redaktorki! Większość osób, które głosowały, właśnie tak chciała. Ja również się z nimi zgadzam. Kasia jak i Patrycja są znakomite, piszą świetne posty, dodają je dość często, a wy je czytacie, komentujecie, a przede wszystkim doceniacie! GRATULACJE DLA DZIEWCZYN! Abyście mieli udowodnienie tu daję wam zdjęcie z waszymi odpowiedziami! ♥


Cieszycie się? A wy jak uważacie, dziewczyny zasługują na to, aby zostały? ♥

4 komentarze:

  1. Dziewczyny piszą świetne posty. Fajnie, że obie zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolałabym tylko KASIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, wiele osób i ja chciało abu Patrycja też została, sprawiedliwość być musi, obie w procentach miały podobnie a dzieliło je tylko 3%

      Usuń
  3. Gratulacje i powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)