poniedziałek, 8 lutego 2016

[Gry i Zabawy] Wykreślanka

Na samym początku owego postu chciałabym was przeprosić za to, iż w sobotę ani w niedzielę nie pojawiła się kontynuacja zabawy. Powód był jeden - brak czasu. Kiedy już jednak chciałam się wziąć za pisanie ktoś przychodził, tu mama mnie wołała i tak minął weekend, a nadal nic nie napisałam. Ale teraz już nie o tym. Ostatnio głosowaliście na numer:
- 1, gdzie 3 osoby chciały, aby odpadła
- 8, o co prosiły 2 osoby (jedna ze snapa, która nie może niestety pisać komentarzy)
A, więc według was powinnam zakryć pierwszą fotkę Rudowłosej i tak właśnie się stało. Jestem ciekawa na co tym razem będziecie głosować. Oczywiście czekam na komentarze! ♥


KTÓRE ZDJĘCIE CANDE ODPADA JAKO KOLEJNE?!

5 komentarzy:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)