wtorek, 9 lutego 2016

[Ciekawostki] 10 faktów o Cande, których prawdopodobnie nie wiedziałeś ♥

W ostatnim czasie dzieje się bardzo wiele rzeczy związanych z Argentynką przez co posty o niej pojawiają się dosłownie co chwilę. W owym wpisie chciałabym przybliżyć wam postać Molfese przez co zgromadziłam 10 faktów o niej, o których możecie nie wiedzieć. Większość z nich wzięłam z wywiadów udzielanych przez Rudowłosą, dlatego Candelovers na bieżąco śledzących postać dziewczyny (tak jak ja) mogą wiedzieć o części informacji. Mam nadzieję, iż was zaciekawię, jeśli tak częściej będę pisała takie posty, więc w komentarzach dodajcie imię i nazwisko osoby, która ma być w następnym wpisie. Nie będę już przedłużała dlatego zaproszę wszystkich do rozwinięcia :) 


1. Powiedziała jednej koleżance z podstawówki, że modelina jest bardzo smaczna i powinna ją zjeść. Według Cande był to super żart, którego nigdy nie zapomni.
2. Biografię jej przyjaciółki - Lodo czytała aż 1 i pół miesiąca, ponieważ chciała zrozumieć wszystko co przekazała Włoszka swoim fanom. 


3. Argentynka przeraźliwie boi się pająków oraz burz przez co zawsze ma na sobie rajstopy.
4. Swoją płytę zaczyna nagrywać w marcu w Los Angeles.
5.Najgłośniej śmieje się podczas spędzania czasu ze swoimi przyjaciółkami.


6. To ona zrobiła pierwszy krok i poprosiła Ruggero o to, aby został jej chłopakiem. Na szczęście odpowiedział jej TAK.
7. Kiedy zaczyna coś robić najczęściej tego nie kończy, co uznaje za swoją wadę.
8. Choć nie ma czasu na sjestę, potrafi przespać cały dzień. 


9. Jej największą pasją jest gotowanie, a znajomi uznają Rudowłosą za świetną gospodynię. 
10. Zawsze jest punktualna, ponieważ nie lubi się spóźniać. 

PODOBAŁ WAM SIĘ POST? KTÓRE INFORMACJE BYŁY PRZEZ WAS ZNANE?

6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam 1,3,5,7,9,10
    No a resztę tak :D
    Super post !
    Następną proszę Lodovicę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post!
    O wszystkim mogłam się dowiedzieć z książki Candelarii "Świat Cande"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Supi post!
    Następna Lodo lub Mechi

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fajny blog, będę zaglądać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Lubię posty tego typu. Następny mógłby być Jorge Blanco. :)
    P.S.
    Kiedy planujesz zrobić jakiś konkurs? Może na książkę Cande? ;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach Poniewaz minal rok od czasu zalorzenia bloga ale zobacze jak czas pokarze.

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)