sobota, 27 lutego 2016

[Konkurs] Wygraj "Świat Cande" ♥ [DZIŚ JEST OSTATNI DZIEŃ NA WYSYLANIE PRAC, CZAS MACIE DO 23.59!]

Wczoraj na moim blogu pojawiła się recenzja książki Candelarii Molfese [link], która kojarzona jest dzięki roli Camili z serialu "Violetta". Dzięki uprzejmości Domu Wydawniczego Rebis, dziś mam przyjemność ogłosić konkurs na ową biografię, a zgarnie ją jedna osoba z was. Trudno było mi wymyślić zadanie konkursowe, takie przez które nikogo nie urażę jak i nie zawiodę, więc postanowiłam, iż będzie ono na tyle proste, że nie będziecie potrzebowali specjalnego talentu, aby wykonać pracę. Wystarczy kreatywność! Jak wiecie ostatnio obchodziliśmy rok z blogiem i właśnie dlatego postanowiłam przekazać jeden egzemplarz poradnika mojej czytelniczce/czytelnikowi. Zasady jak zawsze są proste. Nie będę już przedłużała i zaproszę wszystkich zainteresowanych do rozwinięcia postu ♥



PROSZĘ O DOKŁADNE PRZECZYTANIE POSTA, ABYŚCIE PÓŹNIEJ NIE POPEŁNILI JAKIEGOŚ BŁĘDU!

ZADANIE KONKURSOWE!
Narysuj jak wyobrażasz sobie Candelarię Molfese jako postać bajki/kreskówki/komiksu!

  TECHNIKA!
  Proszę abyście pracy NIE wykonywali komputerowo. Możecie ją zrobić na kartce dowolnej wielkości użawając czego chcecie - farby, kredki plastelina itd. zależy to tylko od was. W tym przypadru nie będę oceniać talentu malarskiego jakim dysponujecie tylko jak sobie wyobraźcie postać Rudowłosej. Może być m.in. cała kwadratów. Użycie do tego kreatywności!

NAGRODY!
Mam wam do rozdania jeden egzemplarz książki "Świat Cande. Mój Pamiętnik, Twój Pamiętnik", więc wygra jedna osoba!

REGULAMIN!
1. Organizatorem konkursu jest blog DISNEY - BAJECZNY ŚWIAT.
2. Sponsorem nagrody jest Dom Wydawniczy Rebis.
3. Nagrodą jest książka "Świat Cande. Mój Pamiętnik, Twój Pamiętnik" autorstwa Cadelarii Molfese.
4. Konkurs trwa od 17 lutego 2016 roku do 27 lutego 2016 roku (włącznie)
5. Zadanie konkursowe: Narysuj jak wyobrażasz sobie Candelarię Molfese jako postać bajki/kreskówki/komiksu!
6. Swoje zgłoszenia wysyłajcie na maila: konkursyblogadbs@wp.pl, wraz z Imieniem i Nazwiskiem. Zdjęcie lub skan pracy ma znaleźć się w załączniku
7. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu najpóźniej 3 dni po zakończeniu konkursu.
8. Każdy uczestnik może wysłać tylko jedną pracę.
9. Konkurs zostanie rozstrzygnięty jeżeli zgłosi się przynajmniej 5 osób. 
10. W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające tylko i wyłącznie na terenie POLSKI! 
11. Zwycięzca ma tydzień na wysłania danych osobowych (Imienia, Nazwiska, pełnego adresu zamieszkania i numeru telefonu) na maila: konkursyblogadbs@wp.pl. Będą one potrzebne do wysłania nagrody. NIE BĘDĄ NIGDZIE PUBLIKOWANE ANI UŻYWANE DO INNYCH CELÓW!
12. Jeżeli w ciągu 7 dni zwycięzca nie wyśle danych, zostanie wybrana kolejna osoba.
13. Konkurs jest uczciwy i nikt nie będzie faworyzowany!
14. Jeśli macie jakieś pytania piszcie je w komentarzu pod postem.
PODOBA WAM SIĘ KONKURS? WEŹMIECIE UDZIAŁ?

17 komentarzy:

  1. Biorę udział,spróbuję wygrać tą książkę dla kuzynki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm raczej węzmę udzial ale kiedy bralam udzial w konkursie na blogu V2P wygralam a nagroda którą miala byc Poprostu Tini nie doszla do mn....
    Ale MOŻE wezmę udzial...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie ta powinna dość, ale nwm bo to od poczty zależy. Mi nigdy sue nie zdarzyło tak ze nie doszła, wiec spokojnie tym bardziej ze książkę wysya wydawnictwo rebis i od nich zawsze dochodzi

      Usuń
  3. Wezmę udział. :D
    Mam tylko nadzieję, że konkurs naprawdę jest uczciwy xD Już zawiodłam się na vlpl, bo książki Lodo dalej nie dostałam xd..
    Pozdrawiam i czekaj na moją pracę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie pytanie do Ciebie.Jak uzysakać współpracę z Wydawnictwem Kaktus?Podasz email?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba do nich napisać. Podać linka do bloga, wyświetlenia itd.
      bartosz.zujewski@wydawnictwokaktus.pl

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nwm, mam problem z internetem. Jak jest to się nic nie włącza jak nie ma to nie ma. Jeśli wszystko pójdzie bd to dziś, a jeśli nie to... w najbliższym czasie.

      Usuń
    2. Obecnie działa, ale zobaczymy co bd za kilka minut

      Usuń
    3. Ok. :) Tylko, że już nie mogę się doczekać. :D

      Usuń
    4. Jutro na 100% będą wyniki!

      Usuń
    5. Bardzo się cieszę. :);)

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)