poniedziałek, 15 lutego 2016

[Q&A] Odpowiedzi ♥

Na samym początku tego posta chciałabym podziękować wszystkim, którzy pod ostatnim postem zadali dla mnie pytania. Jako, że właśnie zaczynam ferie postanowiłam, iż dziś dodam dla was owy wpis z odpowiedziami na wszystkie wasze wątpliwości. Mam nadzieję, że dzięki temu lepiej się poznamy, to znaczy wy mnie lepiej poznacie. Jeśli chodzi o sprawy organizacyjne - niedługo pojawią się recenzje kilku produktów. Na sam koniec dodam, abyście byli bardziej aktywni na blogu, ponieważ to mnie cieszy, a wy tylko na tym zyskacie, ponieważ szykuję małą niespodziankę. Zaciekawieni? Zapraszam do rozwinięcia!


*Wszystkie zdjęcia opublikowane w owym poście należą do właścicielki bloga, przez którą zostały one zrobione. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest surowo ZABRONIONE!
 
1. Czy oprócz tego bloga, innego bloga o Disneyu (nie pamiętam nazwy ale kojarzę że było to coś moda i uroda....) i bloga o tobie (przykro mi ale nazwy znów nie zapamiętałam :D) prowadziłaś jakiegoś innego ?
 
Tu cię troszkę poprawię, ponieważ ten blog, który teraz czytasz to ten sam, o którym jako pierwszy wspomniałaś (violettaswiatmody.blogspot.com? o ten ci chodzi prawda?). Tylko nazwa i adres jest zmieniony hih :) A jeżeli chodzi o samo pytanie, to tak: prowadzę bloga o serialu "Akademia Tańca" lecz z powodu braku czasu już na nim nie piszę.

 

2. Kto lub co namówiło cię do pisania bloga?
Nie namówił mnie nikt. To była moja decyzja, tylko i wyłącznie moja. Postanowiłam, że będę pisać i tak zrobiłam nie ważne co powiedzieli by inni. W tej decyzji pomogła mi moja obecna koleżanka Dżesika (jeżeli to czytasz to cię pozdrawiam), a zainspirowała mnie druga Dżesika, tym razem z bloga http://disney-allforfans.blogspot.com/  Dziękuję DŻESIKI!

3. Masz drugie imię? Jak tak to jakie?
Mam drugie imię, a brzmi ono MAŁGORZATA!

 

4. Masz rodzeństwo? Jak tak to ile i jak się nazywa lub nazywają?
 Mam dwóch braci. Jeden nazywa się Mateusz i ma 11 lat, a drugi Kacper, który ma 10 lat :)
 
5. Czy masz plany założyć kanał na YouTube?

 Tak, mam owe plany, ale jak na razie myślę, aby nagrywać recenzje blogowe, abyście mieli takie dopełnienie do postów. A jeżeli chodzi o sam kanał to może za 2-3 lata.


6. Czego się boisz?

Przeraźliwie boję się pająków oraz ciemności! OKROPNIE!

 7.Lubisz czytać książki? Masz swoją ulubioną?
 
Tak, lubię czytać książki, ale uprzedzam, że lektur nienawidzę hah. Mają ulubioną jest "Saga Ognia i Wody" - obie części i z niecierpliwością czekam na ich kolejne kontynuacje.



8. Ile masz lat?
Mam 13 lat, a w sierpniu skończę 14 ☺

9. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Bardzo lubię geografię, historię, informatykę oraz artystyczne.
 

10. Wymień swoich wszystkich idoli i dlaczego nimi są?
Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Sylwia Lipka, Victoria Baldesarra, Jordan Clark oraz Brittany Raymond! A czemu nimi są? Tego już wytłumaczyć nie mogę - po prostu podoba mi się jak śpiewają, tańczą i zachowują się w towarzystwie fanów.

11. Też uważasz, że "Masz To Coś" jest przepełnione obróbką komputerową. 
Jeżeli chodzi o samą muzykę to bardzo mi się podoba, ale o teledysku sądzę to samo co ty :)
 

12. Interesujesz się jakimiś ludźmi spoza Disneya? Na przykład moje misiaki Leo i Charls (Bars&Melody). :)
Tak, są nimi Victoria Baldesarra, Jordan Clark oraz Brittany Raymond. A jeżeli chodzi o muzyków/piosenkarzy to Selena Gomez, Indila oraz Sia, ale nie uznaję ich za swoich idoli. (chodzi o piosenkarzy hah)

13. Czyj styl z Disneyowskich gwiazd podoba Ci się najbardziej?
Peyton List oraz Dove Cameron - ich styl bardzo przypadł mi do gustu z gwiazd Disney'a.
 

13. Jakich Youtuberów oglądasz?
Pozwól, że w tym przypadku posłużę się moim kontem na YouTube hah. A wiec oglądam: GlamPaulaTV, GramPaula, Hey Wey Gabi, Lady Gabon, Littlemooonster96, Mela Modela, Olciiak, OMatkoiCórko, Planeta Stylu, Quick, Ssarusska, Sylwia Lipka, The Next Step, Victoria Baldesarra, Vivalaewa, Świat według Julii, Maja K, Stuu, Marcin Dubiel, Blowek i czasem Stylizacje TV.  Trochę tego jest, nadal nie mogę ogarnąć jak ja umiem obejrzeć tyle filmów.

15. Jaki jest Twój ulubiony serial z Disneya i spoza niego?
 Ulubiony to oczywiście "Violetta", ale lubię również "Liv i Maddie", "Blog na cztery łapy", "Jessie" oraz "Miraculum: Biedronka i Czarny kot" . A jedyne seriale spoza Disney'a które oglądam to "Akademia tańca"  i "M jak Miłość".

16. Shippujesz jakieś pary? Jak tak, to jakie? :)

Nie, nie shippuję żadnych par :)

Mam nadzieję, że ten post wam się podobał i dzięki niemu lepiej mnie poznacie. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania możecie je zadać pod tym postem i wtedy zrobię jego aktualizację. Na sam koniec życzę udanych ferii tym, którzy tak jak ja je zaczynają oraz dobrych ocen w szkole wszystkim uczącym się!

PODOBAŁ WAM SIĘ POST? MACIE JESZCZE JAKIEŚ PYTANKA? 

1 komentarz:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)