środa, 9 marca 2016

[Ciekawostki] Miraculum: Biedronka i Czarny Kot - odcinek 25!

Cześć Kochani! Dziś przychodzę do was z trochę innym postem, a dokładnie z ciekawostkami na temat nowej produkcji Disney'a, czyli "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot". Na samym początku wspomnę, iż nie byłam przekonana do owej bajki, ale gdy ją tylko obejrzałam jeden odcinek musiałam powiedzieć: WOW! Bo przecież książki po okładce się nie ocenia, prawda? I teraz jestem od niej uzależniona. Nie oglądam tego 24h na dobę, ale wtedy, gdy znajdę czas. Na YouTube jest wstawionych kilka odcinków, więc radzę wam poszukać. Co mogę powiedzieć na samym początku? Cóż: BĘDĄ SPOJLERY, więc jeśli nie chcesz, nie czytaj! Wszystkie informacje są brane z zagranicznych stron/blogów, kont społecznościowych twórcy oraz filmików na YouTube, które obejrzałam w 3 językach (znałam tylko jeden - angielski, no ale cóż)!. Od razu mówię, iż post nie został skopiowany. Nie wiem o czym tak naprawdę napisały inne blogi i skąd miały informacje dlatego proszę nie pisać komentarzy typu: "Skopiowałaś z bloga...". Wszystkie informacje wyszukałam sama bez pomocy nikogo! Mam nadzieję, że post wam się spodoba i bez przedłużania, zapraszam do rozwinięcia!


 KWAMI to małe stworki, dzięki którym Marinette zmienia się w biedronkę, a Adrien w Czarnego Kota. Te dwa były używane od starożytności i miały silniejszą moc od pozostałych. Kolczyki Biedronki potrafiły stworzyć coś z niczego, a pierścień Czarnego Kota zniszczyć wszystko. Legendy opowiadają, iż ten kto złączył oba w jedno osiągnie boską moc. Tak naprawdę ich jest o wiele więcej. Kolejnego (fioletowego, jak się nie mylę) posiada WŁADCA CIEM, czyli w rzeczywistości OJCIEC ADRIENA. "Czy jest lepszy sposób, niż zwabić bohaterów przez złoczyńcę" - mówi. Pewnie zauważyliście, że na początku serialu jest piosenka, gdzie pokazane są miracula ukryte w skrzynce należące do KWAMI. Władca Ciem posiada jeden z nich, który zmienia motyla w Akume i umożliwia komuś spełnić jego pragnienie. Istnieje również zielone Kwami, które należy do Mistrza Fu i ma postać żółwia. Kolejne z nich mają kolor niebieski, pomarańczowy (twórca na swoim Twitterze napisał, iż ma na imię VOLPINA) i żółty. Fani domyślają się, iż to ostatnie będzie miało postać osy i należy do CHLOE, która ubiera się i zachowuje podobnie jak te owad, jednak NIGDZIE nie zostało to potwierdzone.








Tego wszystkiego możemy dowiedzieć się oglądając 25 odcinek zatytułowany POCZĄTEK BIEDRONKI. Wszystkie informacje zawarte w owym poście należą właśnie z niego. Zostały tam właśnie zawarte informacje jak to się stało, że bohaterowie dostali swoje Miraculum. Jednak na samym końcu Biedronka nie złapała Akumy, która rozmnożyła się i rozprzestrzeniła po całym Paryżu, a każdego napotkanego człowieka zamieniała w złoczyńcę. Jeden czarny motyl będzie mógł kontrolować armią swoich klonów! Kiedy tylko Marinette się o tym dowiedziała, poddała się. Zatem w drugiej części owego odcinka, czyli 26 dziewczyna sięga po kolczyki, aby uratować swoje miasto. A co się stanie? Czy jej się uda? Niestety wam zdradzić za wiele nie mogę, ale na pewno w najbliższych miesiącach zostanie wyemitowany owy odcinek na Disney Channel po Polsku, dlatego wyczekujcie! Ja również z niecierpliwością czekam, ponieważ chciałabym zobaczyć czy dobrze to wszystko zrozumiałam!

PODOBAŁ WAM SIĘ POST? CZEGO SIĘ Z NIEGO DOWIEDZIELIŚCIE, A O CZYM JUŻ ZOSTALIŚCIE POINFORMOWANI?

14 komentarzy:

  1. ja też czekam z niecierpliwością na polską wersje

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Mariette i Czarny Kot uratowali Paryż i żyli długo i szczęśliwie XD Dosłownie bo w drugim sezonie mają odkryć kim są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz się nie mogę doczekać ci bd w 2 sezonie! Z niecierpliwością czekam!

      Usuń
    2. A skąd wiadomo że będą znali swoją tożsamość? Jest jakieś oficjalne info?

      Usuń
    3. Na Twitterze zostało to napisane przez producenta serialu

      Usuń
    4. Wogóle ich życie po poznaniu swoich tożsamości zmieni się 180 stopni... Nic już nie będzie takie same, bo wiecie chyba jak marinette zachowuje się przy adrienie.

      Usuń
  3. Wow naprawdę super post :D !!! Napisałaś o wszystkim o czym warto się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie (oprócz na Disney Channel) można obejrzeć Miraculum: Biedronka i Czarny kot za darmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YouTube jest kanał Bojówka1302 gdzie dana osoba publikuje odcinki tego serialu w języku polskim jak i z napisami polskimi

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. We wakacje, Daria chce zorganizować jakiś w lipcu, ja myslam o sierpniu, wie wtedy się pojawia konkursy

      Usuń
  6. W drugim sezonie czarny kot chciał ujawnić swoją totożsamoś biedronce ale to tylko było wyobrażenie kota

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)