poniedziałek, 7 marca 2016

[Gry i Zabawy] Wykreślanka

Po tej dość długiej przerwie w końcu mogę powiedzieć; WRÓCIŁAM. I dobrze wiem, że ten post przekładam tak naprawdę z dnia na dzień, ale mam powód. Jak wiecie właśnie skończyłam ferie i trochę trudno jest mi się przyzwyczaić do tego, iż chodzę do szkoły, dlatego więcej czasu poświęcam na naukę, która jak wicie jest dla mnie ważniejsza niż zainteresowania. Nie będę się tłumaczyć, bo to sensu nie ma, tak samo jak nie będę odpisywała na milion wiadomości będących na moich portalach społecznościowych z zapytaniem "Kiedy wykreślanka". Pamiętajcie: JAK ZNAJDĘ CZAS TO BĘDZIE! Ogólnie jestem osobą pamiętliwą i jak wiem, że mam coś zrobić to robię to. I może was to zdziwić, ale: zawsze po szkole do domu jeździmy busem (dobra dziwne nie jest), ale są dwie miejscowości: jedna w której mieszkam ja i kilka innych osób oraz druga gdzie mieszkają inne osoby. I zawsze jeździmy tak na zmianę: w poniedziałek w 1 miejsce, we wtorek w drugie itd. Czasem pan kierowca zmienia nam kolejkę i możecie mi wierzyć lub nie: DO DZIŚ PAMIĘTAM GDZIE JECHALIŚMY WE WRZEŚNIU I INNYCH MIESIĄCACH. Mogłabym wam pisać daty i mówić gdzie wtedy jechaliśmy, ale sądzę, że ten post byłby nieubłaganie długi. W sumie już jest. Ale przechodząc do wykreślanki! GŁOSOWALIŚCIE NA:
Nr. 8 - 3 głosy
Nr. 7 - 2 głosy
Z tego wynika, iż odpada ósemka. Z niecierpliwością czekam na wasze komentarze. Jak zawsze postaram się być aktywna na blogu lecz nie obiecuję. KOMENTUJCIE!


KTÓRY NUMER POWINIEN TYM RAZEM ODPAŚĆ!

10 komentarzy:

  1. Uważam , że Cande na zdjęciu nr 7 wygląda troszkę( NIE TROSZKĘ ALE BARDZOOO ) sztucznie :D
    Dlatego też głosuję na numer 7!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak Paula myślę że Cande na siódmym zdjęciu wyszła troszkę sztucznie !!!!
    7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. NWM!!!7
    7 ... a może 4 ....?
    nwm .... chyba 7 NO TAK 7 Cande wygląda tam troszke jak manekin haha w formie żartu :D

    WIKTORIA ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny blog, zainspirowała mnie twoja osoba! Czy prowadzisz blog o swoim życiu? I czy jest możliwość prowadzenia razem z tobą bloga o Disney?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Jak chcesz to pisz do mnie na maila: juliagrzesiak12@wp.pl opiz siebie, napisz posta próbnego i gotowe! A co do bloga o moim życiu to niedawno takowego zalozylam. - juulczi-mylife.blogspot.com I Bardzo DZIĘKUJĘ za miele słowa!

      Usuń
    2. *jak chcesz tu pisać (trochę niedokładnie napisalam hah) ;)

      Usuń
    3. Napisałam do ciebie maila
      Czekam na odpowiedź

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)