poniedziałek, 11 kwietnia 2016

[Akcja Charytatywna] Lwia Straż ♥

Z okazji premiery nowego serialu na Disney Junior pt. "Lwia Straż", o którym opowiadałam wam ostatnio w ramówce [link], Disney Polska na swoim Instagramie organizuje akcję charytatywną dla lwów. Jedyne co musimy zrobić to zaryczeć jak to zwierze, wrzucić kilku sekundowe nagranie na ten portal społecznościowy oznaczając 3 osoby mające zrobić to samo w ciągu 24 godzin oraz dodając hashtagi #DisneyJuniorLwiaStraz #DisneyRykDlaLwow @disney_polsk. Akcja trwa od 11 do 17 kwietnia do północy (pamiętajcie, aby umieścić tą informację pod swoim nagraniem). Za każde ryczące wideo Disney przekażde 1 zł na to afrykańskie zwierze. Serdecznie zachęcam do udziału, ponieważ robiąc niewiele możecie pomóc lwom! Według mnie to bardzo miło ze strony Disney'a, że właśnie takie coś organizuje, mam nadzieję, że wy również się zaangażujecie. PAMIĘTAJCIE, ŻE NAJWAŻNIEJSI SĄ CI, KTÓRYM POMAGAMY!

  
CO MYŚLICIE O AKCJI? WEŹMIECIE W NIEJ UDZIAŁ? 

1 komentarz:

  1. Super akcja, Cieszę się, że Disney angażuje się w takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)