sobota, 13 sierpnia 2016

[Konkurs] Wygraj jeden egzemplarz książki "Soy Luna. Modne Dodatki" ♥ [PRZYPOMINAM]

Ostatnio narzekaliście, iż na blogu organizujemy mało konkursów. Osoba, która pisała komentarz o owej treści z pewnością zmieniła zdanie po zobaczeniu kolejnego, trzeciego posta z rozdaniem organizowanym w te wakacje. Jak wiecie już 12 września na Disney Channel wraca "Soy Luna". Ja jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Dziś, dzięki współpracy z wydawnictwem Zielona Sowa organizuję konkurs, w którym możecie wygrać jedną z książek mającą związek z tą telenowelą. Produkt przypadnie do gustu niejednemu fanowi owej produkcji Disneya będącemu również maniakiem mody jak i uwielbiającemu projektować własne rzeczy. Recenzję książki pisałam jakiś czas temu, lecz tu również mogę powiedzieć, iż przypadła mi do gustu. Jeżeli jesteście zainteresowani konkursem - zapraszam was do dalszego czytania!


PROSZĘ O DOKŁADNE PRZECZYTANIE REGULAMINU!!!

ZADANIE KONKURSOWE!
Napisz w kilku zdaniach w komentarzu dlaczego książka "Soy Luna. Modne Dodatki" ma trafić akurat do ciebie?

NAGRODY!
Mam do rozdania 2 egzemplarze książki "Soy Luna. Modne Dodatki", więc wygrają 2 osoby, które napiszą najbardziej oryginalny komentarz.


REGULAMIN!
1 Organizatorem konkursu jest blog DISNEY - BAJECZNY ŚWIAT, zatem fundatorem nagród Wydawnictwo Zielona Sowa.
2. W konkursie mogą brać udział osoby zalogowane jak i anonimowe mieszkające tylko i wyłącznie na terenie Polski.
3. Konkurs trwa od 6 sierpnia 2016 roku do 16 sierpnia 2016 roku do godziny 23.59.
4. Zadanie konkursowe: "Napisz w kilku zdaniach w komentarzu dlaczego książka "Soy Luna. Modne Dodatki" ma trafić akurat do ciebie?"
5. Do każdego komentarza uczestnik musi dołączyć adres e-mail, w innym przepadku jego praca nie będzie brana pod uwagę.
6. W konkursie przewidziana jest nagroda w postaci egzemplarza książki "Soy Luna. Modne Dodatki". Wygrają 2 osoby.
7. Konkurs zostanie rozstrzygnięty jeżeli zgłoszą się przynajmniej 3 osoby. 
8. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu NAJPÓŹNIEJ 3 dni od zakończenia konkursu.
9. Zwycięzca ma tydzień na wysłanie danych w postaci imienia, nazwiska, pełnego adresu zamieszkania wraz z kodem pocztowym i numerem telefonu na adres konkursyblogadbs@wp.pl. DANE BĘDĄ SŁUŻYŁY TYLKO I WYŁĄCZNIE DO WYSYŁKI NAGRÓD. NIE BĘDĄ UPUBLICZNIANE ANI UŻYWANE DO INNYCH CELÓW.
10. Jeżeli w ciągu tygodnia nie dostanę danych od zwycięscy, wyłonię kolejnego, z którym skontaktuję się mailowo.
11. Wszystkie pytania proszę kierować na naszym asku: KLIK

PODOBA WAM SIĘ KONKURS? WEŹMIECIE W NIM UDZIAŁ? POWODZENIA!

9 komentarzy:

  1. Dlaczego to ja mam wygrać tą książkę? Po pierwsze - jestem wielką fanką Luny, i każdy gadżet jest dla mnie niezwykle cenny. Ten egzemplarz nie dość, że pozwoli mi wykonać urocze gadżety idealne do małej zmiany stylu na nowy rok szkolny, to jeszcze będzie mógł zorganizować mi nieco wolnego czasu. Chętnie zrecenzowałabym taką książkę na blogu i sama się nią cieszyła! Bardzo chciałabym wykonać gadżety z tej książki! Mój e-mail: roksi28113@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj !!! Nie życzę sobie, abyś ty przerabiała mój tekst, który wygrał w konkursie na temat filmu "Tini nowe życie Violetty" i pisała go w innych konkursach.
      To tyle z mojej strony Emilia Zawadzka.

      Usuń
    2. Dziękuję za wiadomość Emilia. Sprawodzilam i faktycznie ten tekst jest bardzo podobny do twojego tylko o innym serialu. Właśnie z tego powodu Patrycja nie będzie praca pod uwagę przy wyborze zwycięzcy.

      Usuń
  3. Dlaczego to ja powinnam wygrać książkę? Ostatnio stałam się wielką fanką tego serialu. Z przyjemnoością ogląda mi się ten serial,ponieważ występują moje ulubione postacie z Violetty. Chciałabym również dodać, że bardzo interesują mnie tego rodzaju książki, ponieważ interesuje się modą i tworzę swoje własne dodatki, więc byłoby wspaniale, gdybym mogła ją dostać.
    Mój Email: kingajanicka22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem każda osoba, która w pełni się oddaje swojemu idolowi może nazywać się fanem. Dlaczego to ja powinnam dostać tą książkę? Tak dokładnie to nie wiem, ponieważ każdy na coś zasługuje. Być może dlatego, że ujrzałam w Lunie światło jakiego nie ma nikt inny? Wiele osób było nastawionych negatywnie do tego serialu z racji, że miał on zastąpić Violette. Kocham serial Violetta i Soy Luna nigdy go nie zastąpi ponieważ każdy serial jest wyjątkowy tak samo jak ten. Ale Serial Soy Luna przypomina mi o moim serialu. Pokazuje przez kolejne lata jak mam dążyć do doskonałości i co mam robić, aby być lepszym człowiekiem. Obsada jest nowa, a każda osoba z nich jest inna. Ma w sobie coś czego nikt inny im tego nie odbierze, ani niczym nie zastąpi. Każdy człowiek jest wyjątkowy i tego powinniśmy się trzymać. Przez serial sama zaczęłam pragnąć jeździć na wrotkach i myślę, że to kiedyś zrealizuję. To on pokazuje różne sytuacje z życia w których tak samo oni jak my nie potrafią czasem sobie z nimi poradzić. Widać w tym serialu prawdziwą miłość, przyjaźń, nienawiść, zazdrość i wszystkie cechy charakteru, które posiada niejeden człowiek. Poprzez te różne cechy sama widzę się w tym serialu szczęśliwa wśród nich robiąc to co kocham! Jestem dumna z tego co mnie nauczył ten serial i myślę, że nikt mi tego nie odbierze!

    E-mail: magda.suzan@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym, żeby książka "Soy Luna. Modne Dodatki" trafiła akurat do mnie, ponieważ jestem naprawdę ogromnym wielbicielem serialu "Soy Luna", a także oddanym kolekcjonerem gadżetów, opartym na właśnie tym serialu. Zawsze gdy zobaczę, że nowy gadżet z serialu "Soy Luna" wkracza do polskich półek, zaczynam bacznie zarabiać pieniądze, aż po tygodniu uda mi się uzbierać pewną sumę, to biegnę po mój wymarzony egzemplarz książki, jednak tym razem, chcę postąpić nieco inaczej, ponieważ zamierzam zawalczyć o ten gadżet razem z innymi uczestnikami konkursu, zamiast popełnić typowe kroki. Tym razem, zamierzam zasłużyć na ten egzemplarz, żeby następnie być dumnym ze swoich starań. Otóż, zdradzę wam, że uwielbiam modę - to coś, co trzyma mnie zawsze przy sobie i nie pozwala się oderwać. Mam swój własny, oryginalny styl i zawsze dodaję do niego coś nowego, jednak często bywa tak, że potrzebuję inspiracji, aby stworzyć nową stylizację, a sądzę, że książka "Soy Luna. Modne Dodatki" jest gotowa mi w tym pomóc. Uwielbiam styl Luny, jest idealnie dobrany do osobowości i charakteru bohaterki. Serial "Soy Luna" czasem bywa dla mnie inspiracją modową, ponieważ uwielbiam w tym serialu to, że jego bohaterowie są bardzo oryginalni i niepowtarzalni, wyróżniają się z tłumu swoim wyczuciem stylu. W ostatnim czasie zakupiłam sobie wrotki, bardzo spodobało mi się to, jak zaprojektowane są wrotki bohaterów, więc postanowiłam dodać coś od siebie, aby moje wrotki świadczyły o tym, kim jestem, tak jak w przypadku bohaterów serialu "Soy Luna". Moje wrotki stały się naprawdę niepowtarzalne, jednak cały czas coś mi w nich brakuje, więc pomyślałam, że może w egzemplarzu książki "Soy Luna. Modne Dodatki" znajdzie się coś, co zapełni mój niedosyt przy projektowaniu wrotek. Mam nadzieję, że wystarczająco objaśniłam to, czemu ta książka, byłaby dla mnie niezbędną inspiracją przy każdym kolejnym tworzeniu stylizacji, więc jeżeli dokładnie się wsłuchaliście w treść tekstu to wiecie, że bardzo zależy mi na wygranej. Mój e-mail : sonia.cwalina@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym wygrać tę książkę, ponieważ jestem fanką Luny. Dzięki serialowi "Soy Luna" pokochałam jazdę na wrotkach. Rodzice kupili mi nawet wrotki, abym dalej rozwijała swoją nową pasję. Uwielbiam słuchać piosenek z "Soy Luny". Moją ulubioną piosenką z serialu jest "Alas", w sumie to nie wiem dlaczego, ale czuję, że ta piosenka jest wyjątkowa. Serial "Soy Luna" nauczył mnie wiele rzeczy i z tego jestem strasznie dumna. Osoby w moim wieku mówią, że ten serial jest dziecinny, przykro mi jest z tego powodu, ale staram się ich nie słuchać i dążyć do celu, czyli do moich marzeń. Z moją siostrą Olą mamy nawet pokój z wizerunkiem Luny jak i innej części obsady. Wprawdzie nie wierzyłam, że osiągniemy to wszystko, ale jednak wiara i nadzieja pomogły nam w tym i dopięłyśmy swego. Mam 14 lat i nigdy nie przestanę być fanką serialu "Soy Luna". Pozdrawiam. Mój e-mail: emiliazawadzka.66@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego książka Soy Luna "Modne Dodatki powinna trafić w moje ręce? Sama zastanawiam się nad odpowiedzią na to pytanie, owszem kocham ten serial, a sama bohaterka skradła mi serce już od pierwszego poznania. Wiem jednak, że połowa osób, która stara się o tą książkę uwielbia Lunę tak samo jak ja, wydaję mi się więc że każda z nas zasługuję na wygraną, chociaż z tego powodu, że się tu znalazło. Pewnie oklepanym stanie się kiedy napiszę, że sam serial nauczył mnie wiele, może będzie to też śmieszne, bo jest o twierdzenie tak często powielane w wielu odpowiedziach, ale naprawdę bardzo prawdziwe. Soy Luna pokazała mi, że swoje marzenia można realizować bez względu na wiek, status materialny czy społeczny. Nie powinniśmy się wstydzić się tego co kochamy, a przede wszystkim nie powinniśmy wstydzić się siebie, bo każda/każdy z nas jest wyjątkowy i niepowtarzalny na swój sposób. Zdaję sobie sprawę, że jestem starsza od innych miłośniczek tego serialu, że w pewnym wieku nie przystoi oglądać dziecięcych programów, bo pora już na te młodzieżowe, jednak ja nie chce się tym przejmować i zawracać sobie głowy, bo dzięki tej produkcji zrozumiałam, że nie wiek się liczy ale to co ma się w sercu. Dzisiaj pisząc dlaczego to właśnie ja powinnam otrzymać książkę z Modnymi Dodatkami, przychodzi mi do głowy wiele pomysłów między innymi to, że jestem wielką fanką, po drugie osobą uwielbiająca ten serial oraz modę, ale wydaję mi się, że najważniejszym powodem jest to, że nigdy się nie poddaje i wybieram te rzeczy, które sprawiają przyjemność nie innym lecz sobie. Książka ta pozwoliłaby mi także uwierzyć w to, że marzenia naprawdę się spełniają, dałaby także możliwość wykorzystania tego, czego mogę się nauczyć z jej zawartości oraz serialu, który tak namiętnie oglądam i kocham. I nie mam zamiaru wstydzić się z tego powodu!
    Powiem to jeszcze raz kocham Lunę! Dziękuje za przeczytanie mojej wypowiedzi oraz życz spokojnej środy :)
    Mój e-mail: jszamotulska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)