poniedziałek, 1 sierpnia 2016

[Ulubieńcy miesiąca] CZERWIEC i LIPIEC ♥

Cześć wszystkim! Za nami kolejny, ostatni miesiąc nauki i... wakacje, których minęła już pierwsza połowa! Ostatnio stworzyłam post z poradami na temat spędzenia tych dwóch miesięcy, gdzie przedstawiłam również jakie ja mam plany. Już nie mogę doczekać się pierwszych wyjazdów, czytania książek, które miałam w planach rozpocząć w wolne dni oraz długich wieczorów spędzonych na rolkach wraz z przyjaciółmi ♥ Nie wiem jak wy, ale ja nie lubię, gdy jest tak gorąco jak teraz... ale cóż, trzeba przeżyć kolejne, upalne wakacje. Mam nadzieję, że wy, tak jak ja spędzicie je aż za dobrze. Tak czy siak dziś przychodzę do was z ulubieńcami czerwca i lipca. Pewnie pojawią się pytania dlaczego właśnie z dwóch miesięcy, a nie z jednego? Odpowiedz jest prosta - nie miałam komputera, aby napisać takowy wpis. Teraz po miesięcznej przerwie w końcu siadam i dziele się z wami różnymi nowinkami z Disney'owskiego świata. Dziś, jak zawsze pokarzę rzeczy, seriale, filmy, które zagościły w moim serduszku. Zaciekawieni? Zapraszam!


PRODUKT MIESIĄCA:
Zaczynam post od tej kategorii ze względu na rzecz, która wiele dla mnie znaczy. Przyznaję się, miała trudność z wyborem ulubieńca, ponieważ spodobało mi się wiele produktów w tym miesiącu. Jest to między innymi książka " Powrót na Wyspę Potępiony" bądź sekretnik z serialu "Soy Luna". Tym razem serdecznie mogę wszystkim polecić płytę Martiny Stoessel, do której kupna nie byłam przekonana. Teraz wiem, iż popełniłabym błąd. Tak czy siak powiem tylko jedno: MUSICIE JĄ MIEĆ ♥ Na sam koniec wspomnę o tym, iż 1 lipca odbyła się premiera filmu aktorki, więc również polecam się na niego wybrać. 


WYDARZENIE MIESIĄCA!
W ostatnim czasie pojawiło się wiele plotek, były różne domysły, aż w końcu dowiedzieliśmy się całej prawdy. Włoszka, Lodovica Comello przyjeżdża do naszego kraju na Światowe Dni Młodzieży, które odbyły się m.in. w Krakowie. W owym mieście pojawiło się wiele fanek dziewczyny, które świetnie spędziły dzień ze swoją idolką, papierzem oraz przyjaciółmi. Włoszka o godzinie 22.30 zaśpiewała swoją najnowszą piosenkę. Jej występ mogliśmy obejrzeć na żywo jak i na internecie.


PIOSENKA MIESIĄCA!
Dnia 1 lipca na półki sklepowe trafił pierwszy album Sylwii Lipki, czyli polskiej aktorki, piosenkarki, YouTuberki, która współpracuje z Disney'em. Dzięki tej wielkiej firmie wystąpiła w I ♥ Violetta, wyjechała do Los Angeles na Radio Disney Music Awards jak i spotkała wiele sławnych osób. Tak czy siak kobieta z dnia na dzień się rozwija, a już od miesiąca możemy mieć jej płytę w ręku. Większość piosenek jest o... nie powiem wam, sami je wysłuchajcie i się domyślcie. Tak czy siak w ucho wpadł mi utwór "Został tylko dzień", "Puzzle 2" oraz "Zapomnieć chcę". Niestety dwie pierwsze piosenki (jak i całą płytę) możemy wysłuchać za darmo tylko i wyłącznie na Spotify, dlatego ich w owym wpisie nie umieszczę. Oprócz tych utworów, po obozie Young Stars Camp na YouTube pojawiła się pionka "Spełniaj Marzenia", która również wpadła mi w ucho.





SERIAL MIESIĄCA!
Od około tygodnia na kanale Disney Channel emitowany jest nowe serial "BACKSTAGE". Telenowela zawsze wydawała mi się ciekawa, dlatego o godzinie 19.00 siadłam przed telewizor i obejrzałam pierwszy odcinek, który bardzo mi się spodobał. Od owego dnia codziennie śledzę losy bohaterów. Jeżeli jeszcze nie widzieliście tego serialu, polecam to nadrobić.


FILM MIESIĄCA!
Serial "Violetta" zyskał na całym świecie ogromną popularność. Aktorzy w 2015 roku odbyli trasę koncertową po Europie oraz Ameryce Łacińskiej. Na koncertach pojawiło się wiele fanów aktorów, którzy razem z nimi wykonywali prześliczne piosenki z telenoweli. Niestety po tym wydarzeniu każdy z nich poszedł swoją drogą. Martina Stoessel, która odgrywała główną rolę w owej produkcji Disney'a, nagrała film kończący historię jej bohaterki. W Polsce trafił do kin już 1 lipca. Muszę przyznać, iż mnie naprawdę przypadł do gustu. Myślę, iż jeszcze jest emitowany w kinach, dlatego zachęcam każdego fana "Violetty" na obejrzenie go.

PODOBAŁ WAM SIĘ POST? CO JEST WASZYM ULUBIEŃCEM CZERWCA I LIPCA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)