niedziela, 14 sierpnia 2016

WYNIKI KONKURSU ♥ [Aktualizacja]

Niedawno zakończył się jeden z wakacyjnych konkursów organizowanych na blogu. W tym wykazaliście się ogromnym zainteresowaniem i muszę przyznać, iż osoby, które wygrały musiały mieć naprawdę ogromne szczęście. Do zdobycia były trzy produkty: "Powrót na Wyspę Potępionych", "Tini - Moje Nowe Życie" i "Soy Luna. Poradnik Wrotkarki". Najwięcej chętnych zgłosiło się do produktu związanego z filmem Martiny Stoessel, zatem najmniejsza liczba karteczek była przy poradniku, na którym widnieje Karol Sevilla. Wiem, że się niecierpliwicie, dlatego już piszę kto jest zwycięzcą owego rozdania. Książkę:
"Powrót na Wyspę Potępionych" WYGRYWA... Karolina Klekowska (gepard1234@op.pl)
"Tini - Moje Nowe Życie" WYGRYWA... Rossy Zawadzka (magic.light.rocky@gmail.com)
"Soy Luna. Poradnik Wrotkarki" WYGRYWA... Matteo i Luna (534 574 690)
Do zwycięzców za chwilę napiszę e-maile (w przypadku ostatniej osoby SMS'A z numeru 799-0**-2**) z prośbą o dane do wysyłki i oczywiście czekam na waszą odpowiedz. Dla osób, które nie wygrały mam dobrą informację. Na blogu organizowany jest jeszcze jeden konkurs, w którym możecie wygrać książkę "Soy Luna. Modne Dodatki". Jak na razie zgłosiło się mało osób więc macie OGROMNE szanse na wygraną, oto link: KLIK. Obserwujcie uważnie bloga, ponieważ na pewno to nie ostatni taki konkurs.

AKTUALIZACJA! 
Jako, że do tej pory nie dostałam danych od zwycięzców, postanowiła wylosować kolejnych. Macie 3 dni na wysłanie mi swoich danych do wysyłki nagrody. A wiec bez przedłużania:
Książkę "Powrót na Wyspę Potępionych" wygrywa... MAGDA 123 (magda123.pl@onet.pl) 



GRATULACJE!

2 komentarze:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)