sobota, 4 marca 2017

[Soy Luna] "La Vida es un Sueño" - NOWA PŁYTA

Mimo, iż w Polsce pierwszy sezon jeszcze się nie zakończył, drugi, w Argentynie będzie miał premierę już w kwietniu. Każdy z nas z pewnością czeka na kolejne przygody Lunity, Matteo jak i ich przyjaciół. Może w końcu wyjaśni się sprawa Sol Benson? Tego będziemy mogli przekonać się za kilka miesięcy, zatem wczoraj do sprzedaży trafiła 1 płyta z piosenkami mającymi związek z kolejną częścią wrotkarskiej telenoweli. Na szczęście piosenki są dostępne na internecie, dlatego każdy z nas, niezależnie od tego gdzie mieszka, może ich wysłuchać. Krążek jest dostępny w dwój wersjach. Pierwsza posiada 12 utworów, zatem druga aż 25, gdzie znajdziemy m.in nowe wersje znanych nam piosenek np. "Footloose". Jeśli nie przesłuchaliście jeszcze płyty, zapraszam do rozwinięcia!


1. Siempre Juntos [Zawsze razem] 

2. Alzo mi Bandera [Unoszę flagę]

3. La Vida es un  Sueño [Życie jest snem] 


4. Fush ¡Te vas! [Idąc]


5. ¿Como me ves? [Jak mnie widzisz?] 


6. Mitad y Mitad [Pół na Pół] 


7. Valiente - wersja grupowa - [Odważny] 


8. Honney Funny [Miód i śmiech] 


9. Linda [Piękna] 


10. Cuenta Conmigo [Licz na mnie] 


11. Vives en mi [Żyć ze mną] 


12. I've got a felling [Mam przeczucie] 


PIOSENKI DELUXE 

13. Princesa [Księżniczka] 


14. Fotloose [Nie skrępowany niczym] 


15. Solo para Ti [Dla ciebie] 


16. Catch Me if You can [Złap mnie jeśli potrafisz] 


17. Pienso [Karmić] 


18. Andaremos [Będziemy chodzić] 


19. Alla Voy [Oto idę] 


20. No te pido mucho [Nie pytaj o wiele] 


21. Stranger [Nieznajomy] 


22. Aqui estoy [Jestem tutaj] 


23. Yes, I do [ Tak, to ja] 


24. Yo quisiera [Chciałbym] 


25. Siempre Juntos - wersja grupowa - [Zawsze razem] 

JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ PIOSENKI Z TEJ PŁYTY? KTÓRA JEST WASZĄ ULUBIONĄ? MOIM FAWORYTEM JEST ZDECYDOWANIE "COUENTA CONMIGO" I "PRINCESA"! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)