sobota, 19 września 2015

[Od czapy] "Violetta: Podróż" [AKTUALIZACJA]


W dzisiejszym poście przedstawię wam, co nie co o nowym filmie Disney'a, o którym wspominałam w poprzednim poście. Chcecie dowiedzieć się coś więcej o tajemniczym tytule i filmie? 
Zapraszam do postu!

  #AKTUALIZACJA - W PIĄTEK 9 PAŹDZIERNIKA O GODZINIE 18.00 BĘDZIE PREMIERA FILMU! OGLĄDAJCIE!


"Violetta: Podróż" z włoskiego "Violetta: The Journey" to film opowiadający o serialu Violetta, o tych wspaniałych 4-latach, o trasie, co się dzieje na planie czy zza kulisami koncertów. Włoski Disney puści emisję w świat 26 września, za to na polskim Disney'u emisja jest przewidziana na październik.


 Dlaczego film nazywa się "Violetta: Podróż" ? 
Pewnie, dlatego że opowiada o przygodzie, czy też podróży, jaką musiała obsada przebyć. Koncerty, dorastanie, nauka, szybsze dojrzewanie - to dla nich podróż. To wspaniałe, że Disney nawet po zakończeniu serialu da emisję filmowi, który jest poświęcony zakończonemu już projektowi - Violetcie. Będziemy mogli cofnąć się o 4-lata do tyłu i przeżyć to wszystko jeszcze raz - z obsadą! ♥ 


Wiecie, że zobaczymy materiały przesłuchaniowe ekipy? - Czyli, jak śpiewają, tańczą, grają.Oprócz przesluchania Tini nic nie było publikowane. CZY to nie jest wspaniale?
♥ 


Jeśli chcecie zobaczyć włoską reklamę filmu ----> https://www.youtube.com/watch?v=qIbQE5B1_w8 

A teraz czekajmy na POLSKĄ reklamę! 

17 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać! ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie niesowite, wzruszające będziemy mogli poczuć co oni czuli przez te 4 lata 🙉 Nie mogę się doczekac 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę o rozgłoszenie akcji. Liczę ze znajdzie sie WIELE osób. http://www.twitlonger.com/show/n_1snelb6

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie premiera w naszym kraju? Po polsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie. To są POTWIERDZONE informacje przez sam Disney :)))

      Usuń
    2. Ok, dzięki :-*

      Usuń
  5. Julka, ale wiesz, że to pierwsze zdjęcie z postu to tylko przeróbka Dawida, nic oficjalnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nwm, moglabys dac linka?

      Usuń
    2. Tak, to zdjęcie Dawida, ale sam Disney mi potwierdził, że będzie premiera tego dnia i najprawdopodobniej o tej godzinie ;)))

      Usuń
    3. Jak to nic nie wiesz? I linka nie mam, to było gdzieś na Asku Evex. Dawid zrobiłbto po prostu z nudów. :)

      Usuń
    4. Nie wchodzę na aska Evex, nawet nie wiem jak się nazywa. Dajcie linka, nic nie rozumiem i nie wiem :O

      Usuń
    5. Jak nic nie wiesz i nie rozumiesz? Chodzi o to, że ten film bd w październiku, prawdopodobnie 9. Ale to zdjęcie z postu to żaden dowód.. Przecież to zwykły fake, przeróbka Dawida i nie wiadomo o której godz bd ten film.

      Usuń
    6. Mhm juz wiem, dzięki :*

      Usuń
    7. Już napisałam Julce, jak jest :) I zazwyczaj filmy na Disney'u są o 18:00. I sam Disney mi to potwierdził.

      Usuń
    8. Już jest potwierdzone w poście po przez zdjęcie od Disney'a.

      Usuń
  6. Tak 🙆 w pa"Yo soy Polacco!
    Polaco:
    Hola: Cześć
    Te amo: Kocham Cię
    ¿Como estàs?: Jak się masz?
    Si: Tak
    No: Nie
    Soy una V-lover: Jestem V-lover
    Hoy: Dzisiaj/Dziś
    Mañana: Jutro
    Yo soy: Ja jestem
    Yo: Ja
    Tu: Ty
    Ella: Ona
    Eres hermosa: Jesteś ładna
    Polonia: Polska
    Estoy cantando: Śpiewam
    Gracias: Dziękuje " Gracias Agata 

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)