wtorek, 27 października 2015

[Fakty czy plotki] Następcy 2? [AKTUALIZACJA]

2 dni temu w godzinach wieczornych miała miejsce premiera filmu "Następcy". Kiedy pierwszy raz o niej usłyszałam, jak mówiłam kilku czytelnika, nie byłam przekonana. Tuz po tym wydarzeniu zmieniłam zdanie i jednym słowem to opisując, BYŁO MEGA! Jeżeli jeszcze nie oglądaliście tego filmu, radzę obejrzeć powtórkę we wtorek o 18.00. Większość fanów Disney'owskiego filmu tak samo jak ja była zachwycona, a jedyna myśl jaka przychodziła nam do głów to pytanie: Czy będzie 2 część tęgo filmu? Pozwólcie, ze wrócę do końcówki, kiedy Mal powiedziała: "Naprawdę myślicie, ze to już koniec?". Czy był jakiś znak od jednej z postaci? To prawda czy plotka? W tym momencie mam dużo pytań w głowie i naprawdę nie na wszystkie znam odpowiedzi. Zaciekawieni? Jeżeli tak to jednym słowem, bez zbędnego przedłużania, ZAPRASZAM!



Opis filmu!
 Akcja filmu rozgrywa się współcześnie w baśniowym królestwie, którego nowym władcą został syn Pięknej i Bestii. Jego pierwszą proklamacją jest amnestia dla potomków Cruelli De Mon (Carlos), Diaboliny (Mal), Złej Królowej (Evie) i Jafara (Jay) więzionych na odizolowanej od świata wyspie. Dzieci otrzymują szansę na oczyszczenie rodowych nazwisk i trafiają do szkoły, w której uczyć się będą wraz potomkami Matki Chrzestnej, Śpiącej Królewny, Roszpunki i Mulan.

Po premierze Disney'owskiego filmu na Twitterze pojawił się hashtag #Descendants2. Po nim widać, iż wielu osobą, a choć 3/4 osób, które oglądały, spodobało to się. Większość spamowała o kolejną część, ale co z tym? Jeżeli dokładnie obserwujecie konta aktorów to chyba już wiecie co powiedzieli. Cameron i Dove potwierdzili ową produkcje dodając kilka informacji i zdjęć na swoich kontach społecznościowych. Na jednym z nich kobieta ma na sobie perukę Mal, a tuż po tym pojawiło się zdjęcie w stroju bohaterki.




 Aktorzy, między innymi mówią o tym, że takowa produkcja będzie miała miejsce. Sesja zdjęciowa, która się odbywa wiele nam wkłada do głów. Ja już z niecierpliwością czekam na kolejną część, o której jeszcze nie wiele wiadomo. Z tego co się domyślam najprawdopodobniej pojawi się w następnym roku o tej samej porze. Mam nadzieję, że choć w takim krótkim poście pomogłam wszystkim osobą i fanom, którzy się zastanawiają czy powstaną "Następcy 2".

AKTUALIZACJA!
Cała historia zaczęła się od powieści, a dokładniej książki "Wyspa Potępionych" autorstwa Melissy de la Crus. Krążą plotki, iż 2 część pt. "Return to the Isle of the Lost" (tłumaczenie: Powrót na Wyspę Potępionych) ma się pojawić już w maju 2016 roku. Jeżeli chodzi o premierę filmu podobno będzie ona emitowana w 2017 roku o tej samej porze. Ową produkcję oficjalnie potwierdził Disney na swoim profilu na Facebooku i Instagramie, więc jeśli ich jeszcze nie śledzicie na tych kontach społecznościowych polecam wam na nie zajrzeć. Aktorzy tacy jak Dove, Cameron, Sofia i inni, również dodają wiele ciekawostek na temat filmu oraz zdjęcia, po których możemy się wiele domyśleć. Zapraszam na ich Instagramy, aby dowiedzieć się więcej: https://instagram.com/dovecameron/, https://instagram.com/sofiacarson/, https://instagram.com/_cameron_boyce/ - nic dodać nic ująć. Wszystkie piszcie w komentarzach, na które z chęcią wam odpowiem.

Oglądaliście "Następców"? Podobało wam się? Cieszycie się, że będzie kolejna część tego filmu?

19 komentarzy:

  1. Wspaniały artykuł tylko czy V lovers Lodovica Love może zamieść tutaj jeszcze 2 zdjęcia Mal i Evie proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, możesz dokładniej wytłumaczyć p co ci chodzi?

      Usuń
  2. Na pewno polecę ten blog znjomym

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle że będzie 2 część Następców bo Mal na koncu powiedziała to jescze nie koniec tej historii .Kocham ten flim i lubię Mal i Bena . Obrzejrzałam ten flim ze wzgęldu na Dove i Carommone .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja obejrzalam tak dla siebie. Jak mowowilam nie byłam przekonana ale przecież książki po okładce się nie ocenia wiec to tez zrobiłam

      Usuń
    2. Przecież w poscje napislam ze będzie bo to Dave potwierdziła

      Usuń
    3. Ja tez nie .zaluje ze go obrzejrzalam i nie nudzialam sie ani troche .

      Usuń
  4. Super że będzie ;) oby pojawiło się jeszce w tym roku albo na początku lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rym roku to raczej nie będzie, może w połowie następnego

      Usuń
  5. maga film oglądałam 3 razy

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten film 4 razy! Jest po prostu mega <3! Czytałam niedawno „wyspę potępionych” i akurat tak się złożyło że przeczytałam ją dwa dni przed kolejną powtórką filmu, która miała miejsce dzisiaj. Książka pozwoliła mi nieco inaczej zrozumieć ich sytuację i to dlaczego tak bardzo nie chcieli zawieść rodziców. ;3 Serdecznie polecam książkę! <3
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. TeŻ mam książkę wyspa potępionych i mega jest a film cudny polecam słowa Mal oznaczają ze będzie druga cześć ’Myślicie że to koniec?Błagam,, kofam ten film naprawdę polecam wam jest cudny fajnie zrobili że dzieci największych wroguw np-Śnieżki,Aladyna,itp..Będą uczyć się w Oredonie kofam ps jak ktoś chce mogę wstawić streszczenie książki nie ma za co pozdrawiam osoby które kofają ten film jak ja xD pozdro♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chesz możesz na mój mail: juliagrzesiak12@wp.pl wysłać jest streszczenie, recenzje, a ja ją o publikuje na blogu jako post od czytelnika

      Usuń
  8. a przypadkiem film następcy 2 i książka nie mają być w maju 2016 roku? czytałam dużo i mówili że w maju

    OdpowiedzUsuń
  9. kto był potomkiem roszpunki?????

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie kto był potomkiem roszpunki???? A następcy 2 mają być w maju w 2016roku

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)