czwartek, 12 kwietnia 2018

Książki idealne na wiosnę ♥ Moje top 5

Cześć kochani!
W dzisiejszym poście mam dla was kolejny post z serii ''Książki idealne na...''. Dzisiaj przedstawię wam kilka książek które idealnie sprawdzą się jako lektury na coraz to krótsze wieczory. Przedstawię wam kilka propozycji, które mi najbardziej przypadły do gustu! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną!
Znalezione obrazy dla zapytania wiosna


5. Szeptucha

Szeptucha to książka idealna dla fanów zarówno fantastyki jak i romansów. W Powieści mimo tego, że mamy już 21 wiek, w Polsce dalej rządzą Piastowie. Gosia po ukończeniu studiów wyjeżdża do wsi Bielany na praktyki. Dziewczyna nie wie jeszcze, że czeka  ją tam miłość ''nie z tego świata''.

,,Każdy ma w sobie pierwiastek zła. Ludzie bez skazy nie istnieją.''

4.We wspólnym rytmie 
Kolejna powieść na mojej liście to ''W rytmie serca''. Książkę tą napisała jedna z moich ulubionych autorek - Jojo Moyes. Natasha jest prawniczką. Kobieta pracuje jak najwięcej, aby na chwilę zapomnieć o nadchodzącym rozwodzie. Kobieta spotyka na swojej drodze czternastolatkę - Sarę, której opiekunem jest dziadek, który leży w szpitalu. Losy tych dwóch dziewczyn splatają się ze sobą.

,,To straszne odkryć, że już nie chcesz życia, które się przed tobą rozciąga.''

 3. Maybe Someday

On, Ridge, gra na gitarze tak, że porusza każdego. Ale jego utworom brakuje jednego: tekstów. Gdy zauważa dziewczynę z sąsiedztwa śpiewającą do jego muzyki, postanawia ją bliżej poznać.
Ona, Sydney, ma poukładane życie: studiuje, pracuje, jest w stabilnym związku. Wszystko to rozpada się na kawałki w ciągu kilku godzin.
Wkrótce tych dwoje odkryje, że razem mogą stworzyć coś wyjątkowego. Dowiedzą się także, jak łatwo złamać czyjeś serce…
źródło opisu fabuły: lubimyczytac.pl
Jedna z książek, która najbardziej mnie poruszyła, sama czytają ''Maybe Someday'' do końca nie wiedziałam jak oceniać książkę, raz kochałam bohaterów, raz ich potępiałam. W tej książce zdecydowanie nie brakuje emocji i skrajnych wrażeń.

,,Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać. Ludzie skrywają emocje, zupełnie jakby ujawnienie ich było czymś złym.''

2. Światło, które utraciliśmy
Okładka książki Światło, które utraciliśmy

Książka ta opowiada o Lucy i Gabe. Poznali się oni 11 września, w dniu którym wieże World Trade Center runęły, od tego czasu są praktycznie nierozłączni. Jakiś czas później Gabe przyjmuje pracę reportera na Bliskim Wschodzie. Ich relacja zostaje wystawiona na ''próbę''.
Muszę wam powiedzieć, że po zakończeniu książki ''Światło, które utraciliśmy'' przez długi czas o niej myślałam, jest to jedna właśnie z tych książek o których naprawdę ciężko zapomnieć. Cała książka jest genialna. Pełno w niej wzruszeń i zwrotów akcji. Koniecznie musicie ją przeczytać!


,,Życie jest nieprzewidywalne. Coś nam się przydarza, podejmujemy określone decyzje, a one mają jakieś konsekwencje. Gdy prąd jest pomyślny, korzystamy z okazji.''

1. Żółwie aż do końca
Okładka książki Żółwie aż do końca
Szesnastoletniej Azie do głowy by nie przyszło, że będzie prowadzić śledztwo w sprawie tajemniczego zniknięcia miliardera Russella Picketta. Jest jednak sto tysięcy dolarów nagrody do zgarnięcia, no i jej Najlepsza i Najbardziej Nieustraszona Przyjaciółka Daisy bardzo chce rozwiązać tę zagadkę!
Dziewczyny wspólnie próbują dotrzeć do Davisa, syna miliardera, którego Aza poznała kiedyś na letnim obozie. Na pozór niewiele ich dzieli, ale tak naprawdę jest to przepaść.
Aza się stara. Stara się być dobrą córką, dobrą przyjaciółką, dobrą uczennicą, a nawet detektywem, jednocześnie zmagając się z obezwładniającymi lękami i dręczącymi myślami, których spirala coraz bardziej się zacieśnia.
źródło opisu fabuły: lubimyczytac.pl
Książka które pochłonęła mnie do reszty! Autorem jej jest John Green (autor ''Gwiazd naszych wina''). Gdy dowiedziałam się, że po dość długiej przerwie John planuje kolejną książkę, tylko odliczałam dni do premiery i uwierzcie mi - nie zawiodłam się. 


,,Gdy kogoś tracisz, uświadamiasz sobie, że kiedyś stracisz wszystkich.''

 Znalezione obrazy dla zapytania książki






4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą serię. Szkoda że na kolejny post z niej musimy czekać do końca wiosnyy. Co do książek czytałam całą serię "Maybe" BOSKA.

    Pees: Co z Patrycją? Odeszła z bloga? Brakuje jej troche. Pytałam o to kiedyś ale nie odpowiedział nikt

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółwie aż do końca chcę przeczytać z tej listy najbardziej :)
    Obserwuję
    -----
    http://dream-big-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! I... Chętnie zajrzę na twojego bloga ♥

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)