piątek, 13 listopada 2015

[Recenzja] "Dziennik Przyjaciółek" ♥

Na pewno każda z nas ma jakąś przyjaciółkę - tą prawdziwą przyjaciółkę. Większość z was kojarzy produkcje "Zniszcz ten dziennik", a tą uważa za jej podróbę. Na samym początku od razu wyrzucę wam te domysły z głowy i powiem, iż jest ona całkiem inna. Jedno jest takie samo: zyskała ogromną popularność. Można powiedzieć, iż jest to nowość, ponieważ została wydana we wrześniu, czyli około 2 miesiące temu - nie tak dawno, prawda? Ten post będzie bardzo przyjemny dla was jak i dla mnie. Chcę wszystkich trochę zapoznać z tą książką i wyrazić swoją opinię, jak to zwykle bywa ♥ Od wczoraj snapowicze wiedzą, że ten produkt jest BARDZO lekki, co oczywiście można uznać za wielki plus. A więc już nie przedłużając, zapraszam do rozwinięcia ☺

 
OKŁADKA dziennika podzielona jest na dwie strony. Pierwsza z nich ma kolor biały, a druga czarny (albo na odwrót - jak chcecie). Obie przyjaciółki wybierają sobie tą część, która im się bardziej podoba lub po prostu, tak jak radzi nam autor - rzucamy monetą. Na samym środku oprawy widnieje tytuł, niżej podtytuł, obok nich kilka rysunków przedstawiających kratkę, strzałki, koła, kreski oraz szlaczki, czyli nic nadzwyczajnego. Karton z jakiego została ona wykonana jest dość miękki i matowy.


A CO W ŚRODKU!
Kiedy przejdziemy do środka, widzimy pierwsze zadanie, w którym musimy wpisać swoje imię oczywiście ozdabiając je różnymi rysunkami. Następnie prezentuje nam się krótki opis i w końcu możemy przejść do wypełniania jej. Aby sprawdzić swoją wiedzę należy odpowiedzieć na pytania, które opisują naszą przyjaciółkę. Jest to między innymi imię, nazwisko, numer telefonu, kolor oczu itd. Dalej możemy szaleć! Bestseller gwarantuje nam dobrą zabawę dla dwóch dziewczyn pragnących zapamiętać te piękne lata przyjaźni na zawsze. Możemy tu rysować, wycinać, przyklejać, kolorować, składać, grać i wiele więcej. Jedno, a nawet dwa zadania, które mnie urzekły brzmią: "Wymyślcie i opracujcie wasz własny szyfr" oraz "Upuść "Przypadkiem" Dziennik przed chłopakiem, który ci się podoba". Ja jak na razie nie planuję wykonywać tego drugiego. Każde strona jest inna i znajdziemy tam bardzo ciekawe rzeczy miło spędzając czas z naszą przyjaciółką. Kiedy nam się nudzi i nie mamy ochoty na nic, możemy wraz z drugą osóbką miło spędzić czas. Dziennik gwarantuje świetną zabawę przez kilka dni. Ozdabiajcie go, kolorujcie, przyklejajcie zdjęcia swoich idoli, aby później można było sobie wszystko przypomnieć! Jeżeli chodzi o dwie strony dziennika to powiem wam, iż tylko kilka zadań się powtarza! I pamiętajcie: "Nigdy nie otwierajcie książki same!".


Podsumowanie!
Produkt, który miałam przyjemność zrecenzować, podczas jego wypełniania, sprawił mi wielką przyjemność. Myślę, iż każde, najlepsze przyjaciółki powinny go mieć na swojej półce. Kiedy nam się nudzi, zwłaszcza teraz, gdy wieczory są coraz dłuższe, możemy zaprosić do siebie pewną osóbkę i razem z nią wypełniać dziennik. Zadania są różnorodne, dzięki czemu szybko od niego nie odejdziemy, a przy okazji nie spędzimy dnia przed telefonem lub komputerem. Oceniam go 9/10, ponieważ uważam, iż za szybko go skończymy. Przynajmniej mi zajęło to tylko troszkę czasu. 

A WY MACIE JUŻ TEN PRODUKT? ZAMIERZACIE GO KUPIĆ? ♥

5 komentarzy:

  1. Narazie nie mam tej książki, ale zachęciłaś mnie do kupienia jej :D
    Ciekawa jest ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna recenzja!Ja zamierzam kupić ją na urodziny przyjaciółki i jej ją podarować,a ja sobie taką sprawię pod choinkę :)
    Będziemy miały pamiątkę na zawsze obie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie kupię, a czy jeszcze jest dostępny w Empiku?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt mnie przekonałaś �� Znam lepsze blogi

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)