środa, 6 kwietnia 2016

[Recenzja] Tsum Tsum. Pocztówki ♥ + konkurs

Witajcie kochani w ten piękny wiosenny dzień. Czy u was również jest tak cieplutko, iż przez cały dzień jesteście na dworze i mało co sięgacie po telefon/komputer? U mnie właśnie tak jest, dlatego przez pewien czas nie pojawiały się posty. Dziś przychodzę z recenzją dwóch części pocztówek z Tsum Tsumami, które otrzymałam od Wydawnictwa Zielona Sowa. Jak się domyślacie w środku znajdziemy te przesłodkie postacie. Niestety w naszym kraju są dostępne tylko figówki i kilka pluszaków. Miejmy nadzieję, że polski Disney w najbliższym czasie nas zaskoczy i na półkach pojawią się kolejne maskotki z naszymi ulubionymi bohaterami. Na sam koniec wpisu mam dla was pewną propozycję, która powinna się wszystkim spodobać. Zaciekawieni? Zapraszam do dalszego czytania ☺


Wysyłanie pocztówek to naprawdę świetna zabawa. Jedno z wydawnictw bardzo się postarało robiąc takie właśnie pocztówki, których głównymi bohaterami są pluszaki Tsum Tsum. Ich grafika jest naprawdę przesłodka. Same maskotki, na owych rysunkach zostały ułożone w stos lub po prostu narysowane oddzielnie. Prawie na każdej stronie znajdziemy świetne cytaty takie jak "Let it go! Dasz radę" lub "Oh Boy! Myślę o Tobie". Do każdej z pocztówek możemy coś dorysować, dopisać jakieś motto, pokolorować postacie, coś wyciąć - po prostu WSZYSTKO! Jako, że zostały one zaprojektowane na różne okazje, mamy możliwość wysłania ich do koleżanki w dzień urodzin, kiedy chcemy powiedzieć jej, iż za nią tęsknimy, przeprosić lub zrobić to bez powodu.


Na samym początku tej książeczki znajdziemy małą podpowiedz dla najmłodszych. Nie każdy z nich wie jak wysłać pocztówkę, więc to bardzo miłe posuniecie ze strony autora. Na samym końcu znajdziemy naklejki z pluszakami Tsum Tsum, które możemy przykleić na zeszyt, szafę, biurko, albo kopertę. Mają one przeróżne zastosowanie. 


Podsumowanie + konkurs
Książeczka z pocztówkami z Tsum Tsum bardzo przypadła mi do gustu. Rysunki wykonane przez autora są przesłodkie. Całość oceniam 10/10. Na sam koniec jak obiecałam, umieszczam konkurs. Do wygrania jest wybrana pocztówka z tego właśnie produktu. Jako, że jesteście ze mną, aż tak długo pomyślałam, że to będzie bardzo fajne podziękowanie. Postanowiłam, że wyślę 3 takie pocztówki do czytelników + 2 do redaktorek bloga. Jedyne co musicie zrobić to napisać do mnie na maila konkursyblogadbs@wp.pl "Biorę Udział". Z tych osób wylosuję 3 na moim SNAPCHACIE (juulablogger). Następnie wyślę do nich maila z prośbą o adres do wysyłki I PYTANIEM JAKĄ POCZTÓWKĘ CHCIELIBY DOSTAĆ, a później wyślę pocztówki. OD RAZU MÓWIĘ, ŻE WASZ ADRES NIE BĘDZIE NIGDZIE PUBLIKOWANY!

PODOBA WAM SIĘ TA AKCJA Z POCZTÓWKAMI? WEŹMIECIE W NIEJ UDZIAŁ?
xero = zero

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna sprawa z tymi pocztówkami. Na pewno wezmę udział. :) P.S. Kiedy kolejny rozdział opowiadania? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja. ;) oczywiście wezmę udział w konkursie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. *możecie zgłaszać się do soboty do godziny 23.59

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)