piątek, 8 kwietnia 2016

[Gry i Zabawy] W co możemy zagrać na stronie Disney Channel?

Cześć!
Na wstępie, chcę was przeprosić za to, że przez 4 dni nie dodawałam postów. Ale to przez to, że pisałam sprawdzian kompetencji, a do tego była tak piękna pogoda, że nie chciało się siedzieć przed laptopem!
W dzisiejszym poście mam dla was coś typu przewodnika po stronie Disney.pl czyli oficjalnej stronie Polskiego Disneya! W tym poście zajmiemy się grami!
Zapraszam!!!

                                   

 
 Szkolny Maraton snów
''Szkolny maraton snów'' Jest to gra o serialu "Powodzenia Charlie'' Chodzi w niej mniej więcej o to by ''pomóc'' Charlie w spakowaniu się do szkoły. Zasady gry są proste. Wcielasz się w postać Teddy lub Charlie i zbierasz przybory szkolne. Gra jest prosta i wciąga, lecz już po 30 minutach staje się trochę nudna.
OCENA: 5/10

 

Sonic Boom
Gra stworzona jest na podstawie serialu "Austin & Ally''. W grze wcielasz się w rolę Ally i sprzedajesz instrumenty w sklepie jej ojca. Musisz się jednak spieszyć! Gdy klient będzie czekał długo, zapłaci ci dużo mniej! Gra jest trochę monotonna. Mimo to uważam, że powinna spodobać się wszystkim fanką serialu.
OCENA: 5/10


Ukradkowy blog Stana
Gra stworzona została na podstawie serialu "Blog na cztery łapy'' polega na tym, żeby pomóc stanowi wykonywać czynności, których psy nie potrafią wykonywać np. Czytać książkę...
Mnie osobiście gra bardzo wciągnęła i spędziłam przy niej około 30 minut.
OCENA: 8/10


.
VIOLETTA: ZATAŃCZ ZE MNĄ
Gra ''Violetta: Zatańcz ze mną'' Jest stworzona na podstawie serialu "Violetta''. Chodzi w niej oto aby w rytm muzyki klikać odpowiednie klawisze. Można grać tam trzema postciami ; Początkową - Violettą, potem Francescą, a na samym końcu Ludmiłą. Można ''tańczyć" do trzech piosenek ; ''Algo suena en mi'', "En mi mundo'' oraz ''Te creo''.
OCENA: 7/10

                                 
JESSIE: SPRYTNA MODA
W tej grze stworzonej na podstawie serialu "Jessie" musimy stworzyć dla Jessie rożne komplety ubrań, według własnego pomysłu. Jeśli chcecie, możecie zagrać w tą grę w wersji "Następców'' lub ''Dziewczyna poznaje świat''.
OCENA: 4/10


PODOBAŁ WAM SIĘ TEN WPIS? CHCECIE WIĘCEJ TAKICH POSTÓW?
    
xero = zero

9 komentarzy:

  1. Spoko post kto chce wykreślankę pisze podemną

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko nie do tematu, ale ... Czy w ogóle kiedyś się pokaże dalsza część opowiadań? Od ponad dwóch tygodni ich nie ma. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm, pisze do dziewczynę a ona ani słowa, próbuje i niestety nic nie podpisuje. Jeśli za tydzień nie pojawi się opowiadanie, niestety dziewczyna od nich zostanie wyzucona z bloga.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)