niedziela, 1 maja 2016

Tini dla "Cómo tu": "Nagrywanie tego albumu było dla mnie niesamowitym doświadczeniem"

Przed wami tłumaczenie wywiadu z Tini, który kilka dni temu umieścił magazyn "Cómo tu", zapraszamy.


Tak długo czekaliśmy na ten dzień, aż w końcu nadszedł! Dziś w sprzedaży ruszy album Tini Stoessel, jupiiii! Jesteśmy tak bardzo szczęśliwi! 

 

W nim znajdziesz mnóstwo świetnych piosenek, ale lepiej będzie jeśli Tini sama powie o tym! Udało nam się z nią porozmawiać o jej nowym albumie i powiedziała nam wiele ciekawych rzeczy! 

 


Tini, dziś trafił do sprzedaży twój album, jak fajnie! Opowiedz trochę o tym, co możemy w nim znaleźć. 

Taak! Jest to podwójna płyta CD, jedna zawiera utwory z filmu "Tini: nowe życie Violetty", a druga to mój solowy album. 

Pierwszym singlem jest "Born to Shine", który jest naprawdę genialny! Dlaczego to akurat ta piosenka?

Ponieważ w rzeczywistości ta piosenka jest najważniejszą piosenką z filmu! Ale powiedzmy, że istnieją dwa single. Na płycie filmu jest też "Born to Shine", czyli to tak jakby, była nowa piosenka!

"Born to Shine" zostało nagrane także w języku hiszpańskim, "Siempre Brillaras", wolisz śpiewać w języku angielskim, czy hiszpańskim?

Tak! Będziecie mogli posłuchać piosenek w języku angielskim i hiszpańskim. Faktycznie, lubię oba. Śpiewać w języku angielskim było dla mnie nowym doświadczeniem, które pokochałam. Ale urodziłam się w Argentynie i mówię po hiszpańsku. Chociaż mówię bardzo dobrze w innym języku, nie ma to jak mówić i śpiewać w swoim ojczystym języku!


 Jak było przy nagrywaniu? Czy były jakieś trudności?

To było niesamowite przeżycie! Uwielbiam wyzwania i prawda jest taka, że z tym albumem również tak miałam. A ja lubię się prześcignąć! Myślę, że to łaska życia, prawda? Będąc w środku burzy trzeba podjąć właściwą decyzję. Były piosenki w języku hiszpańskim i jak powiedziałam, także w angielskim, z którymi miałam pewne trudności, pomagali mi ulepszyć wymowę... To było trudne, ponieważ było przy tym dużo pracy! Ale było warto. 

Wcześniej mówiłaś, że płyta CD została podzielona na dwie części, ile w sumie jest utworów? Czy są jakieś piosenki, które szczególnie lubisz?

Jest ich w sumie ok. 14-15. Mmm... Born to Shine jest jedną z moich ulubionych, ale prawda jest taka, że lubię wszystkie!

Powiedz nam, dla kogo zadedykowałaś swój pierwszy utwór i jak ta osoba zareagowała?

Dla mojej mamy! Oczywiście się popłakała! Płacze prawie codziennie...ha, ha! Następnie dla swoich znajomych, którzy także to pokochali!

Tłumaczenie wywiadu na podstawie: KLIK Podobał wam się wywiad? Dowiedzieliście się czegoś nowego? Macie w posiadaniu płytę Tini? Która lub które piosenki są waszymi ulubionymi? Piszcie w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Świetnie że ktoś udostępnił ten wywiad :D Niestety nie mam płyty, jej piosenek słucham zazwyczaj ma YT. Każda z piosenek jest inna i ma swój urok, nie mam swojej ulubionej. Muszę przyznać, że Tini strasznie się zmieniła (w sensie wyglądu) od czasów serialu. Wolałam ją z dłuższymi włosami, ale w tych też jej do twarzy.

    Zapraszam na mojego bloga poświęconego Dixie z "Lisa i Psa 2" - "po prostu Dixie" | LINK

    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)