czwartek, 25 sierpnia 2016

"Love, Tanya" by Tanya Burr

Tanya Burr to sławna brytyjska YouTuberka nagrywająca lifestylowo-modowe filmiki. Uwielbiają ją nastolatki na całym świecie za ciepłą, wzbudzająca sympatię osobowość. Jest przyjaciółką Zoelli i tak jak ona napisała dwie książki. Pierwsza z nich to "Love, Tanya", którą dzięki Wydawnictwu Insignis już od 28 września będziemy mogli zakupić w księgarniach w całej Polsce. Ta książka naprawdę wiele dla mnie znaczy. Chciałam w niej pokazać życiową drogę, jaką przebyłam, by nabrać pewności siebie i być szczęśliwa. Love, Tanya napisałam, by podzielić się z Wami tym wszystkim, czego nauczyłam się, prowadząc kanał na YouTubie; w książce znajdziecie moje wskazówki na temat mody i urody, refleksje o miłości i przyjaźni, porady na temat blogowania oraz vlogowania i wiele, wiele więcej! Jest tu też miejsce specjalnie dla Was – stwórzcie własne listy marzeń, planów, najważniejszych wspomnień i ulubionych rzeczy i porównajcie je z moimi. Dajcie się wciągnąć w kreatywną zabawę! Będę szczęśliwa, jeśli okaże się, że moja książka służy Wam pomocą i radą, a może nawet czasami pocieszy i doda otuchy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu! Jak się domyślacie, tak właśnie brzmi opis owego produktu. Kobieta nagrała również krótki filmik opowiadający o owej powieści. Na szczęście wydawnictwo wydawające tą książkę przetłumaczyło go, dlatego z pewnością zrozumiecie co powiedziała dziewczyna. Oto link: KLIK



LUBICIE TANYE BURR? KUPICIE JEJ KSIĄŻKĘ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)