piątek, 26 sierpnia 2016

[Recenzja] Lalka z bajki "Star Darlings: Życzenia do Spełnienia" ♥

Cześć wszystkim!
Od niedawna na kanale Disney Channel możemy obejrzeć nowy serial opowiadający o spełnianiu życzeń. Właśnie z tej okazji ostatnio na blogu pojawiają się posty, dzięki którym możecie lepiej poznać fabułę jak i bohaterki telenoweli. Mimo, iż jeden odcinek trwa tylko 3 minuty wpada w oko każdemu młodszemu fanowi Disney'a. Za granicą, a już niedługo u nas pojawi się masa gadżetów, które widzowie z chęcią będą zbierać. Dziś mam przyjemność pokazać wam lalkę z owej produkcji. W moje rączki trafiła pierwszoplanowa postać o imieniu Sage będąca gwiazdą rocka. Mam nadzieję, ze tym krótkim wstępem zachęciłam was do dalszego czytania postu poświęconego tej prześlicznej, fioletowej dziewczynie! Jeśli tak - zapraszam!


Gadżet dotarł do mnie w fioletowo - przeźroczystym pudełku w kształcie rombu. Na samym dole widnieje Sage od której lecą gwiazdy po drodze mającej kształt księżyca. Na tyle wydawcy umieścili opis dziewczyny w języku angielskim, jej zdjęcie oraz inne lalki jakie możemy zakupić, aby powiększyć swoją kolekcje. Na samym dole widnieją również zdjęcia książek jak i aplikacja, którą możemy ściągnąć na telefony z logiem nadgryzionego jabłka. Po otworzeniu pudełka znalazłam lalkę, pierścionek będący jej talizmanem oraz karteczkę z trzema podstawowymi informacjami na temat bohaterki. 

Lalka została wykonana z gumy/plastiku. Twarz, szyja oraz ręce w porównaniu do reszty są koloru kremowego. Największą uwagę na buźce postaci zwróciły oczy wraz z gwiazdkami, które zostały prześlicznie pomalowane purpurowymi cieniami jak i brokatem. Prócz tego na policzku umieszczono gwiazdkę, a na ustach różowa szminka. Bohaterka została ubrana w czarną sukienkę, na której widnieją kropki w ulubionych barwach dziewczyny. Do spódnicy dodano dodatkową warstwę fioletowego tiulu wraz z wieloma brokatowymi gwiazdami. Tym samym materiałem wykonano rękawy od ubrania. Postać na nogach ma oczywiście spodnie pasujące do całej reszty ubioru jak i buty. Liliowe włosy lalki nadają całości takiego "blasku", lecz przez malinowe pasemka oraz loki postać nie wygląda identycznie jak jej serialowa wersja.


Kiedy tylko wzięłam postać w swoje rączki - zakochałam się. Lalka została bardzo dobrze wykonana, dzięki czemu mamy pewność, że nie zepsujemy jej od razu. Przede wszystkim przypadło mi do gustu to, iż zabawka została zrobiona z materiałów, które mają różne odcienie fioletowego, nie tak jak serialowa postać. Wydawcy postarali się, aby młodsi widzowie nie znaleźli wielu równic między gadżetem, a bajką i myślę, iż im się to udało. Zdecydowanie mogę wam ową lalkę polecić, nawet jeśli jesteście w podobnym wieku do mnie. Oceniam ją 9/10 ♥ Serdecznie polecam jej zakup!

LUBICIE SERIAL "STAR DARLINGS: ŻYCZENIA DO SPEŁNIENIA"? PODOBA WAM SIĘ RECENZJA? ZAKUPICIE OWĄ LALKĘ?

2 komentarze:

  1. Najbardziej spodobała mi się zdecydowanie podobizna Leony, ponieważ imponuje mi charakterystyczny projekt owej lalki. Gratuluję i zazdroszczę zakupu Stage 😍

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)