wtorek, 23 sierpnia 2016

[Recenzja] Soy Luna. Za Kulisami 1/2/3 ♥

Niedługo skończą się wakacje (ja już rozpaczam) co wiąże się z emisją nowych odcinków serialu "Soy Luna", które będziemy mogli obejrzeć już od 12 września. Wydawnictwo Egmont pewien czas temu dodało na swoją stronę kolejne magazyny z serii "Za Kulisami". Pierwsze produkty dotyczyły "Violetty" bądź "Krainy Lodu" i pojawiały się w sprzedaży co kilka tygodni/miesięcy. Tym razem autorzy postanowili umieścić je na polskich półkach w ten sam dzień. Gazetki mają związek z nową telenowelą, a w środku możemy znaleźć różne, nieznane nam wcześniej materiały, zdjęcia, plakaty oraz prześliczne naklejki. Krótko mówiąc, mimo małej ilości stron, zaciekawią każdego, zagorzałego fana produkcji. Jeżeli chcecie obejrzeć zdjęcia i dowiedzieć się trochę więcej o książkach - zapraszam do rozwinięcia.


Na okładkach produktów, po lewej stronie widnieje zdjęcie głównej bohaterki - Luny Valente. Tuż obok niej umieszczono zdjęcia z serialu oraz kilka informacji. Na samej górze widzimy logo telenoweli. Oprócz tego nie zabraknie wielu naklejek mających związek z ową produkcja Disneya. Jeżeli mam być szczera, każdy tom magazynu prawie niczym, jeżeli chodzi o szatę graficzną, się nie różni. Pierwsza część ma kolor różowy, druga żółty, zatem ostatnia morski/zielony. Z tyłu został umieszczony opis produktów.


Mimo, iż nie jestem zachwycona szatą graficzną okładek, postanowiłam zajrzeć do środka. Na każdej z 16 stron książeczki zostały umieszczone prześliczne, mało spotykane fotografie aktorów grających w serialu. Oprócz tego autorzy umieścili krótkie informacje o wrotkarzach, ich wypowiedzi na dany temat, wiele ciekawostek odnośnie przyjaźni poza planem zdjęciowym oraz nauką jazdy na wrotkach. W 1 część możemy przeczytać o Karol Sevilli (Lunia), Caro Kopelioff (Nina) oraz Ruggero Pasquarelli (Matteo), w 2 o Valentinie Zenere (Ambar), Katji Martinez (Jazmin) oraz Malenie Ratner (Delfi), zatem w ostatniej o Michaelu Rondzie (Simon), Lionerze Reffo (Nico) oraz o Gastonie Vietto ♥ (Pedro). Do każdego magazynu został dodany dwustronny plakat XXL przedstawiający bohaterów serialu. Oprócz tego na samym środku możemy znaleźć prześliczne, bardzo kolorowe naklejki, które z pewnością przypadną do gustu każdemu fanowi owego serialu.


PODSUMOWANIE!
Książeczki posiadają wiele zalet, np. prześliczne zdjęcia, plakat bądź naklejki, ale nie zabrakło również wad. Przede wszystkim po przeczytaniu magazynu czułam lekki niedosyt, ponieważ tych informacji moim zdaniem jest za mało. Oprócz tego nie mam się do czego przyczepić. Mam nadzieję, że to nieostatnie części z tej serii i już niedługo pojawi się kontynuacja "Za Kulisami", w którym dowiemy się więcej o innych bohaterach telenoweli. Moja ocena odnośnie produktów wynosi 8/10

MACIE JUŻ TE MAGAZYNY? BĘDZIECIE OGLĄDAĆ KOLEJNE ODCINKI "SOY LUNY"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)