poniedziałek, 5 września 2016

[Recenzja] Ewa Nowak - Błahostka i kamyk


Książka, którą wam dzisiaj zrecenzuję to książka pochodząca od wydawnictwa Egmont. Jak to się mówi "Nie oceniaj książki po okładce", w moim przypadku było tak, ponieważ przeczytałam opis i się zaciekawiłam. Chcecie wiedzieć więcej o tej książce to zapraszam. 

Opis:
 Marlena straciła rodziców, gdy była dzieckiem, a jej rodzina toczyła długi spór o to, kto powinien ją wychować. Sąd wydawał wyrok, ale rodzina podzieliła się opieką po swojemu. To dlatego Marlena żyje w wielkim rozdarciu: połowa jej serca jest w Polsce, przy ukochanym dziadku, połowa w Kanadzie - u wujków. Strata rodziców odcisnęła piętno na całym życiu Marleny. To silna, ale jednocześnie subtelna, bardzo wrażliwa dziewczyna, która wciąż musi dokonywać trudnych wyborów. Na naszych oczach staje na progu dorosłego życia i ze wszystkich sił próbuje sobie go nie zepsuć na starcie.

 Książka wykonana z miękkiej okładki. Większość prawej strony zajmuje zdjęcie głównej bohaterki. Tuż nad zdjęciem znajduje się autor, a obok bohaterki tytuł książki. Jest również umieszczony dopisek "Kolejna po Nie do pary znakomita powieść ulubionej autorki nastolatków". Przednią część okładki zajmuje zdjęcie dziewczyny. Użyte na niej kolory to różowy oraz biały. Tył okładki jest różowy z białymi napisami oraz logiem firm, które polecają książkę, a także logiem wydawnictwa. 


 Każdy nowy rozdział zaczyna się tak, jak powyżej na zdjęciu. Jest zatytułowany "Część (nr)". Od razu wam coś powiem, żebyście nie mieli zdziwienia. 

KSIĄŻKA JEST BEZ OBRAZKÓW I ZDJĘĆ! SĄ SAME PRZEJŚCIA W STYLU SERDUSZKA! 

 Powieść ta jest raczej kierowana do starszej publiki ze względu na rozumowanie podczas czytania i niektóre słowa, które mogą być niezrozumiałe dla młodszych osób. 

 Muszę przyznać, że po pierwszych kilku zdaniach, książka wydała mi się dziwna, ale sięgnęłam w jej głąb i przeczytałam całą. Muszę przyznać, że autorka odwaliła kawał dobrej roboty. Książka przyszła do mnie w czwartek 25 sierpnia. Była wtedy u mnie przyjaciółka, więc nie mogłam zabrać się od razu do jej czytania, więc jak pojechała to wtedy zaczęłam się w tę lekturę zagłębiać. Książkę skończyłam czytać w niedzielę, czyli 28 sierpnia.


Ciekawostki:
 ♥ Książka ma 245 stron.
 ♥ Główną bohaterką jest Marlena.
 ♥ Akcja książki dzieje się w Polsce oraz Kanadzie.
 ♥ "♥" na stronach oznaczają wspomnienie przeszłości.
 ♥ Na początku książki znajduje się prolog, który wprowadza nas do książki. To tam poznajemy część bohaterów.
 ♥ Na końcu książki znajduje się epilog.
♥ Książka zawiera 3 części/rozdziały. Drugi rozdział jest najdłuższy, bo ma ponad 100 stron.



Książkę możecie zamówić już teraz na stronie wydawnictwa Egmont ----> KLIK 

  Książkę mogę ocenić 10/10, więc polecam wam ją bardzo serdecznie! ♥

Podobała wam się recenzja? Sięgniecie po książkę? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)