wtorek, 6 września 2016

[WYWIAD] "Zobaczenie siebie w TV było dla mnie niczym spełnienie marzeń" - EMIFLESH

Emilia Królikowska to polska blogerka i YouTubeka znana w internecie pod nickiem EmiFlesh. Udało jej się nawiązać współpracę z Disney Polska, a wszystko zaczęło się kilka lat temu, kiedy kobieta została wybrana do nagrania spotu reklamowego emitowanego na kanale owej firmy. Na początku roku pojechała do Warszawy, gdzie odbyła się sesja zdjęciowa do nowego serialu "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot". Dzięki owej firmie wraz z Sylwią Lipką zwiedziła Londyn oraz przeprowadziła wywiad z głównymi bohaterkami filmu "Nianie w akcji", który będziecie mogli obejrzeć już 9 września o godzinie 18.00. Dziś mam przyjemność umieścić wpis z odpowiedziami Emilki na moje pytania. Na samym początku chciałabym dodać, abyście w komentarzach pisali z kim chcielibyście przeczytać kolejny wywiad, a teraz bez przedłużania, zapraszam do dalszego czytania!


WYWIAD PRZEPROWADZONY NA POTRZEBY BLOGA DISNEY - BAJECZNY ŚWIAT!! KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!

 1. Cześć! Bardzo się cieszę, że mogę z Tobą przeprowadzić wywiad. Na samym początku powiedz coś o sobie?
 Nazywam się Emilia Kólikowska, ale większości ludzi jestem znana jako EmiFlesh. Jestem youtuberką i blogerką, a moją największą pasją jest taniec.

2. Prowadzisz kanał na YouTube oraz bloga. Co sprawia Ci więcej przyjemność: nagrywanie czy pisanie?
 Kiedy jeszcze nie rozkręciłam się z YouTubem to zdecydowanie pisanie postów na bloga było dla mnie łatwiejsze. Teraz jest jednak na odwrót. To kręcenie filmów jest dla mnie bardziej komfortowe i zdałam sobie sprawę, że sprawia mi to o wiele większą przyjemność niż wtedy, gdy jednie wstawiałam wpisy na bloga.


3. Podczas sesji do serialu "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot" poznałaś dwie inne vlogerki, Maję i Olę. Z którą się lepiej dogadywałaś? Utrzymujesz z nimi kontakty?
 Zdecydowanie z Olą. Jednak nie utrzymujemy jakiegoś specjalnego kontaktu.

4. Pewnie jak każda nastolatka masz idoli. Jakich? Udało Ci się ich kiedyś spotkać?
 Pewnie, że mam! Udało mi się spotkać i otrzymać autograf od Tini Stoessel, widziałam też Jorge Blanco na koncercie. Jednak moim marzeniem jest zobaczenie na żywo J.K. Rowling, autorki "Harry'ego Pottera".


5. Kilka lat temu zaczęłaś współpracę z Disney Polska poprzez nagranie spotu reklamowego. Jakie Ci wtedy towarzyszyły emocje? Co poczułaś kiedy zobaczyłaś siebie w telewizji?
 Zobaczenie siebie w TV było dla mnie niczym spełnienie marzeń. Od dzieciństwa oglądałam Disney Channel, a nagle ramówka z moim udziałem pojawiała się przed prawie każdym serialem. Cudowne uczucie.

6. Każda osoba w sieci spotyka się z hejtem. Jak reagujesz na takowe komentarze? Przejmujesz się nimi?
Mam dwie tradycyjne reakcje na hejterów. Jeśli komentarz, który miał na celu obrażenie mnie jest wręcz niedorzeczny i śmieszny, to po prostu olewam go. Zaś jednak jeśli mnie trochę poruszył, to go od razu usuwam i na zawsze o nim zapominam. 


7. Jakbyś miała zagrać rolę w wybranej produkcji Disneya, to którego bohaterka być wybrała? Dlaczego?
Violettę bez żadnych wątpliwości! Wiele razy wspominałam, że uwielbiałam ten serial i oczywiście główna bohaterka była moją ulubioną postacią (zaraz po Leonie xd). Sądzę z resztą, że jestem trochę podobna do niej z charakteru, dlatego dosyć łatwo powinno mi się nią grać.

8. Jak twoja rodzina i przyjaciele przyjęli wiadomość o tym, iż masz bloga, kanał na YouTube oraz współpracujesz z Disney'em? Wspierają cię w tym?
 Pewnie, że tak! Wiadomo, z początków bloga to rodzice uważali to za zabawę, tak samo jak YouTuba. Znajomi śmiali się zaś z pierwszych filmów. Jeśli jednak chodzi o współpracę z Disneyem widzę w oczach tych ludzi zdziwienie i podziw. Większość bierze to wszystko teraz na poważnie i dobrze wiedzą, jak dla mnie jest to ważne.


9. Niedawno wyjechałaś do Londynu, aby przeprowadzić wywiad z Sofią i Sabriną. Stresowałaś się podczas rozmowy z aktorkami? Jak w trzech słowach opisałabyś kobiety?
Stres jaki towarzyszył mi przy wywiadzie był porównywalny do tego, gdy odpowiadam przy tablicy w szkole, a nienawidzę tego robić i panicznie się tego boje. Wiec już chyba wiadomo, jak bardzo się denerwowałam. Dziewczyny zaś były przesympatyczne, chętne do rozmowy i bardzo wesołe, co zdecydowanie ułatwiło mi rozmowę z nimi.

10. Gdybyś miała zmienić jedną rzecz na świecie to co by to było? Dlaczego?
Zdecydowanie to, żeby nie było wojen na świecie. Co z tego, że mieszkam w Polsce wolnej od nich, skoro codziennie słyszymy o potwornych aktach wojennych w innych częściach kuli ziemskiej. Nie powinno być ich wcale, wtedy wszystkim żyło by się o wiele lepiej.


11. Dzięki serialowi "Soy Luna" wiele nastolatek zaczęło jeździć na wrotkach. Czy ty też lubisz to robić? Jakie inne sporty uprawiasz?
 Haha szczerze na wrotkach jeździłam tylko wtedy, gdy promowałam ten serial. Nie robię już gównie tego, gdyż po prostu na mojej wsi nie mam żadnych dróg dostosowanych do jazdy. Ogólnie jestem osobą ruchliwą i lubię wszelkie sporty, jednak zdecydowanie wolę taniec i to jemu poświęcam wiele czasu.

12. Jakie rady chciałabyś przekazać moim czytelnikom? Czego szczególnego nauczyłaś się w ciągu 17 lat i chcesz, aby inni również o tym wiedzieli?
 Nie róbcie rzeczy, których zaraz będziecie żałować.
      Najpierw pomyśl, a dopiero potem powiedz.
      Nie bój się spełniać marzeń. Spełniaj je sam, a nie czekaj, aż magicznym sposobem zrobią o same.

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ EMILII ZA MOŻLIWOŚĆ PRZEPROWADZENIA WYWIADU! PODOBAŁ WAM SIĘ WPIS? POZNALIŚCIE LEPIEJ DZIEWCZYNĘ?

1 komentarz:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)