wtorek, 25 października 2016

[Recenzja] Soy Luna. Sekretne Zapiski

W Ameryce Łacińskiej serial "Soy Luna" pod koniec sierpnia miał swój finał, zatem w Polsce jesteśmy dopiero w połowie. Mimo wszystko produkcja zdobyła dużą popularność w naszym kraju, dlatego na pułkach coraz częściej pojawiają się nowości związane z jazdą na wrotkach bądź główną bohaterką telenoweli. Dziś chciałabym wam pokazać książkę od wydawnictwa Zielona Sowa, którą, jak się domyślacie możemy kreatywnie wypełniać, lecz również dowiedzieć się wielu ciekawostek dotyczących mody, urody czy dbania o włosy. Zaciekawieni? Zapraszam!


Jak zawszę zacznę od okładki produktu, która została wykonana z dość miękkiej, matowej tektury i jeśli weźmiemy ją pod światło zobaczymy liczne, przeźroczyste gwiazdki. Główna bohaterka widniejąca po lewej stronie książeczki zachęca każdego zagorzałego fana do zakupu. Jeśli chodzi o tył, dominuje tam kolor niebieski. Jak zawsze w owym miejscu autorzy umieścili krótki opis poradnika jak i osiem kół, w których zostały napisane najważniejsze informacje, które będziemy mogli znaleźć w środku.



Po otworzeniu dzienniczka swoim uśmiechem wita nas Luna, która zachęca każdego do zajrzenia dalej. Na następnej stronie przygotowano bardzo ciekawe, jednocześnie kreatywne zadanie, gdzie musimy wpisać co najbardziej nam się podoba w głównej bohaterce, co nas łączy, dzieli, a nawet bez czego nie wyobrażamy sobie życia. Jak sam tytuł mówi, większość książeczki została stworzona tak, abyśmy my mogły ją wypełniać. Autorzy proponują nam napisać kto jest naszym ideałem chłopaka, jakie miejsca w Polsce i na świecie chciałybyśmy odwiedzić bądź co jest naszą pasją. Prócz tego nie zabrakło wielu wspaniałych porad dotyczących nauki, pielęgnacji skóry, włosów jak i organizacji imprez. Ogromnym plusem produktu jest również to, iż znajdziemy w nim wiele wspaniałych quizów, które pomogą nam lepiej poznać same siebie. Jestem pewna, że podczas wypełniania dzienniczka będziecie się świetnie bawiły, a z czasem czytając takowe zapiski wspominać owe dni.



Podsumowując!
"Soy Luna. Sekretne Zapiski" została stworzona dla ogromnych fanów Lunity uwielbiających pisać dziennik, rozwiązywać quizy oraz czytać przeróżne porady, dlatego właśnie takim osobą polecam zakup książki. Jeśli chodzi o mnie to nie jestem do końca zachwycona tym co znalazłam w środku, jednak jestem pewna, ze to po prostu kwestiaa wieku, więc osoby mające poniżej 11 lat nie będą zawiedzione. Krótko mówiąc moja ocena wynosi dobre 6/10 ♥

LUBICIE "SOY LUNĘ"? POSIADACIE TĄ KSIĄŻKĘ? PODOBA WAM SIĘ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)