piątek, 14 kwietnia 2017

[Recenzja] Obraz na płótnie "Myszka Mickey (Evolution)"

Hejka! Jak pewnie zauważyliście kilka tygodni temu umieściłam dla was wpis, w którym przedstawiłam ofertę sklepu eplakaty.pl. Jako, że udało nam się ową firmą zacząć współpracę dziś piszę post gdzie będziecie mogli trochę więcej dowiedzieć się o obrazie z takowej strony internetowej. Jeśli śledzicie mnie na portalach społecznościowych widzieliście, iż wybrałam sobie rzecz, na której znajduje się Myszka Mickey począwszy od tej najstarszej, a skończywszy na obecnej. Na pewno zastanawiacie się czy produkt jest warty swojej ceny i czy warto go kupić. Jeśli tak, zapraszam do rozwinięcia.


Paczuszka dotarła do mnie za pośrednictwem Poczty Polskiej już po upływie zaledwie dwóch dni. Obraz został zapakowany w dość dużą ilość folii bąbelkowej oraz kartonu obklejonego taśmą z logiem firmy. Jak się pewnie domyślacie musiałam spędzić dłuższa chwilkę, aby odpakować daną rzecz. Bardzo cenię fakt, iż przedmiot, dzięki owemu sposobowi pakowania nie zniszczył się w podróży, za co zdecydowanie stawiam ogromny plus.


Jak już wcześniej wspominałam wybrałam obraz Myszka Mickey (Evolution), który jak po sam nazwie mówi przedstawia bohatera Disney'owskich kreskówek kiedyś jak i dziś. Produkt został wykonany z dobrej jakości papieru koloru przypominającego starość przypiętego do czterech desek. Jeśli już jesteśmy przy tyle produktu, dodam iż na samym dole znajdziemy dokładne informacje gdzie został wykonany oraz potwierdzenie, iż jest to oryginał. Niestety bardzo nie podoba mi się fakt, iż firma nie stworzyła żadnego "uchwytu", dzięki któremu możemy przywiesić go na ścianę - no cóż, musimy poradzić sobie w jakiś inny sposób. Tak czy inaczej wróćmy do samej grafiki. Na szarym tle z kilkunastoma przecieranymi wzorkami oznaczającymi starość dzieła zostały umieszczone postacie Myszki Mickey. Pierwsza z nich, jak pewnie zauważyliście, jest biało-czarna, ma bardzo duże oczy oraz nie ma posiada butów. Kolejne zostały już pokolorowane i wyglądają jak obecna. Następnie dwójka bohaterów zmienia ubranie, aż w końcu dochodzimy do tej ostatniej, najważniejszej.


Podsumowanie! 
Na samym początku, jak zawsze skupię się na jakości wykonania dzieła, które mimo, iż myślałam, że będzie lepsze, nie jest złe. Jeśli powiesicie obraz na ścianę, z pewnością szybko się nie zepsuje i długo wam posłuży, nie tak jak w przypadku plakatu. Co do samej grafiki nie będę się za długo na nią rozwodzić. Krótko mówiąc lubię czasem popatrzeć sobie na takowe rzeczy myśląc o otaczającym mnie świecie. Obraz możecie zakupić na stronie eplakaty.pl w cenie 74 zł. Serdecznie polecam go wszystkim fanom wesołej Myszki, zatem jeśli wolicie Minnie, nie zawiedziecie się, ponieważ jej ewolucję również tam znajdziecie. Moja ocena wynosi 8,5/10 ♥

LUBICIE MYSZKĘ MICKEY? PODOBA WAM SIĘ OBRAZ? ZAKUPICIE GO?

1 komentarz:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)