piątek, 25 sierpnia 2017

[SOY LUNA 2] Kiedy w Polsce?

Soy Luna to serial popularny na całym świecie opowiadający o tytułowej bohaterce, która wraz z rodzicami przeprowadza się z Meksyku do Argentyny, gdzie poznaje nowych przyjaciół i rozwija swoją pasję, czyli jazdę na wrotkach. Pierwszy sezon zakończył się w naszym kraju wiosną pocałunkiem Luny i Matteo. Ja, zresztą jak część z was jest bardzo ciekawa co się dalej wydarzyło. Czy chłopak wróci do Buenos Aires? Jak potoczą się losy głównej bohaterki? Czy dowie się, że jest Sol Benson? Co zrobi Sharon kiedy odkryje, że miała swoją siostrzenicę "pod nosem"? Niestety na kontynuację w Polsce musieliśmy troszkę poczekać, ale na szczęście już we wrześniu poznamy odpowiedzi na wszystkie pytania. Drugi sezon Soy Luny będziemy mogli obejrzeć od 18 września o godzinie 19:30 od poniedziałku do piątku. Powtórki zostaną emitowane o godzinie 22:00 oraz 14:05 następnego dnia. 



LUBICIE "SOY LUNĘ"? CZEKACIE NA ODCINKI W POLSCE? JAK MYŚLICIE, CO SIĘ WYDARZY?

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię serial SL, myślę, że podczas roku szkolnego wprawi mnie w nastrój wakacyjny, dlatego tak chętnie zasiadam do jego obejrzenia w przerwie pomiędzy nauką. Nie mogę się doczekać premiery pierwszego odcinka! Do zobaczenia przed ekranem ❤

    Zapraszam też do mnie: www.SwiatUnderTwenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)