sobota, 14 października 2017

[SOY LUNA] JAK ZROBIĆ WROTKI PODOBNE DO TYCH, KTÓRE MAJĄ POSTACIE Z SERIALU?

Hej, hej. Witam was po dosyć długiej przerwie od pisania. Niestety przez to, że w tym roku mam bardzo dużo nauki, ponieważ w kwietniu piszę egzaminy gimnazjalne, a nauczyciele nie dają nam spokoju i zadają dziesiątki prac domowych oraz co dzień robią kartkówki. Mimo, że nie mam kompletnie czasu postanowiłam coś dla was dzisiaj napisać. Wczoraj wieczorem oglądałam sobie filmik na YouTubie i nagle niżej, w proponowanych odcinkach pojawił się pewien z dosyć intrygującym tytułem. Jako, że jestem bardzo ciekawską osóbką, postanowiłam w niego kliknąć i zobaczyć o co chodzi. Kiedy się skończył wpadłam na pomysł, aby was o tym poinformować i oto jestem. A więc, jak widzicie po tytule - Czy można samemu zrobić wrotki jakie posiadają bohaterowie w "Soy Lunie"?


LUNA 



AMBAR 


SIMON 


Tak naprawdę przez całe życie myślałam, że aby mieć wrotki podobne do naszego ulubionego bohatera z "Soy Luny" trzeba je zamawiać zza granicy i płacić kosmiczne ceny, a dodatkowo nie mamy pewności czy są one dobrej jakości. Na szczęście przekonałam się, iż nie jest to konieczne. Wystarczy, iż będziemy posiadali sprzęt koloru białego, dokupimy specjalne farmy, a następnie użyjemy wyobraźni, aby ozdobić je według własnych oczekiwań. Nie polecam jednak robić to osobom, które nie mają zdolności artystycznych, ponieważ możecie tylko zepsuć wasze wrotki.

PODOBA WAM SIĘ WPIS? LUBICIE JEŹDZIĆ NA WROTKACH? MACIE JUŻ SWÓJ SPRZĘT? ZAMIERZACIE WYKONAĆ KTÓREŚ Z TYCH DIY? 

3 komentarze:

  1. Świetny post! Nie mam niestety wrotek, ale może w przyszłości zakupię :) Najbardziej podoba mi się DIY na wtorki Amabar!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Noom ja mam zamówione ze stanów wrotki Ambar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polcia zrobisz na zamówienie wrotki Ambar

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)