poniedziałek, 5 marca 2018

Idealne pomysły na prezenty!

Cześć kochani!
Czy wy też tak jak ja czasami nie macie pojęcia co kupić komuś na urodziny, imieniny czy na inną okazję? Jeżeli tak to post dla was. Dziś pokażę wam kilka moich propozycji na prezent. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do czytania dalej!
Podobny obraz



Mapa zdrapka

Idealna rzecz dla wszystkich miłośników podróży. Dzięki  mapce, możecie zdrapywać miejsca które już odwiedziliście, a także zaznaczać pisakiem miejsca które chcielibyście lub zamierzacie odwiedzić. Jej wymiary wynoszą 70 x 50 cm.  Koszt tej mapki nie jest bardzo duży, wynosi 65 złotych. LINK

Projektor gwiazd
Muszę przyznać, że sama nigdy nie wpadłabym na pomysł aby kupić komuś na prezent taki przedmiot, jednak muszę przyznać, że gdy sama go dostałam stwierdziłam, że był to strzał w dziesiątkę! Cena projektora nie jest wysoka (zwłaszcza teraz przy przecenie wynosi 20 zł.), a sam projektor może sprawić osobie która go dostanie wiele radości.LINK

Worki
91.jpg
Ostatnio tego typu worki są coraz bardziej popularne. Sama posiadam już 3 i jestem bardzo zadowolona. Chociażby na stronie granashop.pl możecie znaleźć wiele ciekawych wzorów i wybrać idealny dla swojego znajomego! Cena tych worków na granashop wynosi od 15 do 50 złotych.

Ramki z waszymi zdjęciami
Biała Multirama na 6 Zdjęć Zdjęcia Ramka Rama 24h
Równie dobrym pomysłem na prezent są ramki wypełnione waszymi wspólnymi zdjęciami. Tak naprawdę takie ramki można kupić prawie wszędzie. Ja najbardziej polecam wam te z Pepco i Ikei, które możecie kupić tam za cenę około 30 złotych.

Płyta ulubionego artysty

Znalezione obrazy dla zapytania płyta shawna mendesa
Jeżeli wiecie jaką muzykę lub jakich artystów lubi osoba której chcecie podarować prezent, możecie kupić jej płytę. Wiele płyt możecie znaleźć chociażby na mymusicshop.pl czy w empiku.

Koszulki/kubki/poduszki z własnym nadrukiem 
Możecie również samodzielnie zaprojektować prezent. W tym celu polecam wam stronę megakoszulki.pl na której możecie zrobić nie tylko własne kubki, koszulki i poduszki, ale także czapki, bluzy, torby, plecaki i etui na telefon.

A wy jakie prezenty kupujecie swoim bliskim?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)