środa, 7 marca 2018

TRENDY WIOSNA - LATO 2018 - JAK SIĘ UBIERAĆ? | PROPOZYCJE STYLIZACJI

Mimo, iż za oknem pogoda nam nie dopisuje, według kalendarza zaczyna się budzić wiosna. A co za tym idzie? Zaczynamy ubierać się inaczej, w mniej ciepłe i luźne ubrania. Stawiamy głównie na T-shirty niż na bluzy z grubym kapturem. Ale jak się ubierać tej wiosny, aby czuć się dobrze i jednocześnie tak wyglądać? Dzisiaj przygotowałam dla was propozycje trzech stylizacji według trendów wyznaczonych na najbliższe półrocze 2018 roku. Zaciekawieni? Zapraszam!


STYLIZACJA 1:

Cena: 129,90 zł. Link: [klik]

Cena: 139 zł. Link: [klik]

 Cena: 99 zł. Link: [klik]

STYLIZACJA 2:

Cena: 89,90 zł. Link: [klik]

Cena: 19,99 zł. Link: [klik]

Cena: 49,90 zł. Link: [klik]

Cena: 199 zł. Link: [klik]


Cena: 199 zł. Link: [klik]

STYLIZACJA 3: 

Cena: 119 zł. Link: [klik]

Cena: 69,90 zł. Link: [klik]

Cena: 119 zł. Link: [klik]

Cena: 99,90 zł. Link: [klik]

Mam nadzieje, że podobają wam się stylizacje, które dla was wybrałam. Pierwsza z nich jest bardzo dziewczęca, druga elegancka, natomiast ostatnia luźna. Starałam się dobierać ubrania tak, aby każdy znalazł coś dla siebie.

PODOBAJĄ WAM SIĘ STYLIZACJE? KTÓRA JEST WASZYM FAWORYTEM? DLACZEGO?

1 komentarz:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)