wtorek, 20 marca 2018

Young stars festival 2018!


 Cześć kochani!
W dzisiejszym poście mam dla was trochę informacji na temat Young Stars Festival 2018, czyli o największym w Polsce festiwalu muzycznym dla nastolatków! O tym, że w Polsce są takie festiwale dowiedziałam się dopiero przy okazji edycji w 2016 roku (w tym roku festival odbędzie się już po raz 5!) i nie mogłam nie skusić się na bilet. Muszę wam powiedzieć, że zdecydowanie się opłacało, bo bawiłam się świetnie i mimo, że na edycję w 2017 nie mogłam pojechać, mam nadzieję że w tym roku mi się uda. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej - poznać Line up czy ceny i rodzaje biletów to serdecznie zapraszam was do czytania dalej!
Podobny obraz


zdjęcie: party.pl


Czym jest tak właściwie Young Stars Festival?
Przede wszystkim jest to wydarzenie na którym koniecznie powinien się pojawić każdy nastolatek! Na scenie w Warszawskim Torwarze będziemy mogli posłuchać i zobaczyć największe gwiazdy młodego pokolenia zarówno z Polski jak i zza granicy. Całe wydarzenie odbędzie się już 26 sierpnia.

Line Up
Na scenie zobaczymy:

- Johnnego Orlando 
Znalezione obrazy dla zapytania johnny orlando

- Lukasa Riegera
Znalezione obrazy dla zapytania lukas rieger

- Mackenzie Ziegler 
Znalezione obrazy dla zapytania mackenzie ziegler

- Tilly Devries
Znalezione obrazy dla zapytania tilly devries

- Bars and melody
Znalezione obrazy dla zapytania bars and melody

i Polskich artystów:

- Jeremiego i Artura Sikorskich
Znalezione obrazy dla zapytania jeremi i artur sikorscy

- Sylwię Lipkę
Znalezione obrazy dla zapytania sylwia lipka

- Sylwię Przybysz
Podobny obraz

- Weronikę Juszczak
Znalezione obrazy dla zapytania weronika juszczak

- Bartka Kaszubę
Znalezione obrazy dla zapytania bartek kaszuba

- Dominikę Sozańską
Znalezione obrazy dla zapytania dominika sozańska

- Olgę Przybysz
Znalezione obrazy dla zapytania olga przybysz

- Merghaniego
Znalezione obrazy dla zapytania merghani

-  Dawida Kwiatkowskiego
Podobny obraz

-  B.R.O
Znalezione obrazy dla zapytania b.r.o

Festiwal poprowadzą Jdabrowsky i Kamil Pisarek.
Ambasadorami będą muserzy, którzy dopiero mają zostać ogłoszeni. (Wiemy tylko, że pierwszym z nich będzie Dominik Rupiński).

Bilety
Na YSF dostępne jest, aż 5 różnych rodzai biletów:

Be Young Star - 119 zł
Golden Young Star - 229 zł
Diamond Young star - 399 zł
Backstage - 999 zł

M&G - 99 zł - 329 zł

Bilety na Young Stars Festival dostępne są na ebilet.pl oraz we wszystkich salonach empik.


Znalezione obrazy dla zapytania young stars festival 2018

Pojawicie się na YSF 2018? ♥

1 komentarz:

  1. Bardzo chciałabym pojechać, moze namówię rodziców. A ktoras z was jedzie?

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)