sobota, 6 czerwca 2015

Z Violettą ucz się i odkrywaj świat - Argentyna #1

Jak już wam wcześniej pisałam chciałabym zacząć nową serię postów. Większość głosów, no wszystkie były na TAK, więc od dziś i w każdą sobotę będzie się pojawiać taki post. Pisałam wam już co ma się w nim pojawić. Mam nadzieje, że wszystko wam się spodoba, a post zyska oglądalność i wasze uznanie. Co tu jeszcze mam dodać? Wszystko wam już napisałam poprzednio, więc nie mam co do gadania i muszę zaprosić do rozwinięcia, tam dowiecie się więcej <33 



ARGENTYNA...
Pierwszą rzeczą jaką chciałabym wam pokazać to flaga tego kraju. Jest ona niebiesko/błękitno - biała, a na samym środku możemy zauważyć słońce :))


Każdy kraj ma herb, ale ja nigdy nie mogę się przyzwyczaić do innego niż naszego. To wszystko jest takie piękne. Przy okazji się sama nauczę hah <33 I znowu słoneczko...


Jak w każdym kraju możemy coś zwiedzić. Znalazłam wam trochę zdjęć, na których widać przepiękny krajobraz. Zobaczcie sami. I znowu słoneczko.... Czy nie chcielibyście tam pojechać?




Dobra mieliśmy się uczyć. Teraz przyszedł czas na miejscowości. Znalazłam taką mapę z podziałem na rejony oraz miasta, które są w Argentynie. 


Święta :)) 
  1 stycznia
2 marca
10 marca
24 marca
1 maja
25 maja
20 czerwca
17 sierpnia
7 września
12 października
6 grudnia
25 grudnia  


Tradycje:
 Tradycyjnym tańcem w Argentynie jest Tango, którego ojczyzną jest właśnie Argentyna. Niegdyś był to taniec wyłącznie najbiedniejszych z przedmieścia Buenos Aires. Był zakazany w „wyższych sferach”, gdyż uznawano go za niemoralny. Wywodzi się z niższych klas społecznych Buenos Aires i zawiera w sobie elementy kultury afrykańskiej i europejskiej (m.in. włoskiej, hiszpańskiej, polskiej, żydowskiej). Obecnie tango jest jednym z najpopularniejszych tańców latynoamerykańskich, należącym do klasyki światowej. Tango – zarówno taniec, jak i muzyka – jest częścią światowego niematerialnego dziedzictwa kulturalnego ludzkości. Z Argentyny wywodzi się także Yerba Mate – najsłynniejszy napar świata. Źródło KLIK

Nie wiem co tu jeszcze dodać, to chyba wszystko, mam nadzieje, że się podobało <33

1 komentarz:

  1. Bardzo dobry pomysł z takimi postami. To tango mnie zadziwiło :-P

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)