wtorek, 28 lipca 2015

[Ankieta] Jakie nowe serie postów chcecie?

W ostatnim czasie na blogu pojawia się bardzo dużo ankiet. Po ostatniej przeczytanej ankiecie postanowiłam, iż zrobię kolejną, ponieważ wiem, iż coś wam nie odpowiada. Cały czas staram się pisać dłuższe posty, wymyślać nowe serie i właśnie dlatego nie jestem, aż tak bardzo aktywna.W głowie mam zaplanowane 5 postów, ale niestety brakuje mi czasu. Chciałabym, abyście mi w tym pomogli i powiedzieli jakie posty wam się podobają oraz jakie chcielibyście. Myślę, że po tej ankiecie wszystko będzie okej. Prosiłabym o jej wypełnienie, zajmie wam to dosłownie 5 minut (choć w ostatniej zdarzało się, iż wypełnialiście ją ponad 20 minut). PROSZĘ WSZYSTKICH BEZ WYJĄTKU O JEJ WYPEŁNIENIE! [link]


PROSZĘ O WYPEŁNIENIE ANKIETY!!

1 komentarz:

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)