czwartek, 30 lipca 2015

[Post Informacyjny] Nabór do redakcji bloga! (Wzanwiam)

Tak naprawdę w starej odsłonie bloga było tysiące naborów. Jeśli mam mówić prawdę, w pierwszym z nich zgłosiło się kilka osób, ale została z nami Natalia, która ze swoich problemów osobistych nie może pisać. Może to się zmieni? A co było dalej? Nikt się nie zgłosił. Blog ma już ponad 5 miesięcy i myślałam, że to się zmieni. Nie wiem jak będzie teraz, ale organizuję już ostatni nabór. Wolę pisać sama niż się prosić o zgłaszania do redakcji. Tak jak teraz powinnam sobie da radę. Jeśli blogowanie to wasza pasja, a wy chcecie dołączyć do bloga, zapraszam do rozwinięcia postu!

Zostały 2 ostatnie dni na zgłaszanie się!!!
 Jak chyba każdy się domyśla są wakacje. Ludzie wyjeżdżają w różne zakątki świata. Mamy bardzo dużo wolnego. Ja niestety nie wiem czy dam radę pisać codziennie, brakuje mi czasu. Może ktoś z was go ma i chciałby trochę popisać na blogu? Na początku trzeba wysłać odpowiedzi na poniższe pytania.

Formularz zgłoszeniowy:
- Napisz swoje imię, nazwisko, wiek oraz poziom edukacji (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum)
- Powiedz coś o sobie. Jakie masz osiągnięcia?
- Czy prowadziłeś/aś kiedyś bloga lub pisałaś na innym. Jeśli tak podaj link.
- Czym chciałbyś/abyś zajmować się na moim blogu?
- Co ci się podoba w moim blogu, a co byś zmienił/a?
-Dlaczego chcesz dołączyć do redakcji bloga?
-Posługujesz się jakimś językiem (pomijając polski)? Jeżeli tak, to w jakim stopniu?
 -Czy radzisz sobie z bloggerem? Potrafisz dobrze go obsługiwać?
- Ile czasu mógłbyś/abyś poświęcić na bloga?
- Napisz posta próbnego na dowolny temat, który jeszcze nie pojawił się na moim blogu.


Zgłoszenie wysyłaj na mój adres mail: juliagrzesiak12@wp.pl - w temacie wpisując "Nabór". Czas macie do 31 lipca!

Jeśli wysyłasz zgłoszenie dobrze się zastanów czy nie odejdziesz po pewnym czasie. Nie szukam redaktorów na miesiąc lub dwa. Pamiętaj również, o pisaniu całej prawdy oraz o ortografii i interpunkcji. Będę na to zwracała największą uwagę! Do zgłoszenia dołącz kontakt do Ciebie (facebook, twiter lub inne konta społecznościowe), abyśmy mogli się z tobą skontaktować w razie jakbyś nie odpisywał na maila. Po dołączeniu do redakcji przejdziesz okres próbny, który będzie trwał tydzień. Po tym czasie zdecydujemy się czy zostajesz. I najważniejsze POSTARAJ SIĘ, DAJ Z SIEBIE 110%!! 
  
Myślę, że te moje WYMAGANIA, nie są za duże. Wszystko co powinnam napisałam. Teraz czekam tylko na zgłoszenia, choć nie wiadomo jak będzie. Chyba historia się powtórzy :CC

Zgłosicie się do naboru? Jeśli tak życzę POWODZENIA!
 

1 komentarz:

  1. Nie musisz pisać postów codziennie:)
    Poza tym 5 miesięcy to nie długo jak na bloga

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)