środa, 29 lipca 2015

[ASK] Czy obsada Violetty posiada aska??! (AKTUALIZACJA!)

Po skasowaniu mojego prywatnego aska nie zaglądałam na tą stronę dość dawno. Miałam z nią złe skojarzenia i nie chciałam wracać do przeszłości. Od ponad tygodnia wkręciłam się z powrotem w "askowanie". Znalazłam również kilka asków, które są podobne do obsady naszej kochanej telenoweli. Postanowiłam, iż stanę się detektywem i rozwiążę tą zagadkę! Ale? Wy musicie mi w tym pomóc! Hihi, jak w kryminale. Nie, nieeee... W głowie mam tysiąca pytań, tyle w tej chwili przychodzi mi na myśl. Dobra, dobra, właśnie o tym będzie ten post, trochę już poszperałam i złożę wszystkie fakty do siebie. Mam nadzieję, że czegoś się więcej dowiemy!


AKTUALIZACJA: Lodovica dodała drugi dowód. Włoszka ma oficjalnego aska!!

1. Gdyby obsada miała aska poinformowałaby nas o tym!
2. Na tej stronie pojawiają się zdjęcia, które nie były nigdzie publikowane!
3. Na asku Lodovici pokazała screena, na którym widać Twittera i słowa "edytuj profil" itd. (Widać też ile ma obserwowanych, obserwujących!
4. Wszyscy piszą po hiszpańsku!
5. Nazwa aska Tini, słowo Martina kończy się na Y (OficiallAskMartinyStoessel)
6. Wczoraj Dudu dodała odpowiedz, w której pisze, iż jest PRAWDZIWA i dodaje na to dowody!
7. Martina dała PRAWDZIWEGO skypa do siebie!
8. Znalazłam prawdziwą Tini. Ta wyżej jest FAKE!!!
9. Lodo dodała kolejny dowód! Niżej zdjęcie <33



Naprawdę jestem zagubiona. Obsada ma tylu fanów, a nie dodała na Twittera ani na inne konto społecznościowe, iż ma aska! Pomóżcie rozwiązać tą zagadkę. W razie jak coś znajdziemy zaaktualizuję posta, aby inni mogli zobaczyć. Sami poprzeglądajcie te aski i w komentarzu piszcie co znaleźliście. Na dole macie linki:
 Więcej nie zostało przeze mnie znalezionych. Myślę, iż to prawda, że obsada ma aski, a te są ich oficjalnymi. Przynajmniej LODO I TINI!! Razem z dwoma askami odkryłyśmy, iż Lodovica i Tinka mają aski. Jak tego dokonałyśmy, zobaczcie na oficjalnego, blogowego aska: http://ask.fm/blogovioli

Co o tym myślicie? Obsada ma aska?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)