piątek, 31 lipca 2015

[Post informacyjny] Ważne info!!

Postanowiłam, iż zrobię posta informacyjnego. Chciałabym wam o wszystkim powiedzieć co postanowiłam na temat bloga. Ten post będzie bardzo krótki, ale i tak proszę wszystkich czytelników bloga, aby zajrzeli do środka. Wszystkie informacje podam w rozwinięciu. Zapraszam ♥ 



ANKIETA!!
Ostatnio zorganizowałam ankietę. Udział w niej wzięło tylko kilka osób. We wcześniejszych było 5 razy więcej. Nie wiem czemu tak jest, ale... prosiłabym WSZYSTKICH o jej wypełnienie: [link] 

AKTYWNOŚĆ!!
Wiem, że w ostatnim czasie prawie wcale nie dodaję postów, ale nie mam czasu, a czasem weny do pisania. Tak np. jest teraz. Dlatego ten post ma być krótki, bo nawet nie umiem ułożyć jednego sensownego zdania. Tak będzie do końca wakacji, nie mam po prostu weny i siły. Kiedy pójdę do szkoły będę mieć więcej chęci do pisania, ponieważ jak to było w tym roku: chciałam trochę odpocząć! Jednym minusem jest to, że idę do gimnazjum co wiąże się z nowymi przedmiotami i większą ilością nauki. Aktywność może spaść :C Postaram się do tego nie dopuścić, ale wiecie, że ja nie mam na to wpływu ile nauczyciele zadadzą prac domowych! Wiem, że teraz to jest bez sensu co piszę i was zanudzam. Dobra przejdźmy do sedna: POTRZEBUJĘ REDAKTORA!!! Niżej znajdziecie nabór i tam się zgłoście! 


SERIE!!
W ankiecie, którą zrobiłam wiele osób pisało te serie, które już były. Jak powiedziałam: NIE WRÓCĘ DO NICH! Nie chcę, aby było tak, że np. dziś jest czwartek i MUSZĘ dodać tego posta! Nie! Blog to nie przymus. Jedyna seria jaka będzie prowadzona to "Z pod pióra Lodo" oraz "Ulubieńcy miesiąca" TYLKO TE! Postaram się również dodawać krótkie podsumowanie koncertów VIOLETTA LIVE, ponieważ chcieliście, aby tak było, ponieważ to ostatnie koncert OBSADY! 

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Bardzo bym prosiła, abyście się zgłaszali do Naboru oraz zagłosowali w ankiecie. Było by mi bardzo miło gdybyście rozgłosili tego bloga znajomym i wchodziło na niego coraz więcej osób. Chciałabym, aby blog rozwinął się i stał się bardziej popularny. Zapomniałam dodać, że szykuję dla ws niespodziankę!! I szukam WIELU czytelników C;

5 komentarzy:

  1. Ja z chęcią bym się zgłosiła do naboru, ale boję się że w roku szkolnym nie dałabym rady tym bardziej ze również idę do gimnazjum, a wybrałam klasę profilowaną z większą ilością godzin biologii fizyki i chemii. Ale oczywiście zagłosuje w ankiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie mam ten sam problem, nawet jeśli dodawałabyś 1 post w tygodniu, ja 1 to by były 2, a tak to...

      Usuń
    2. To zrobimy tak, jak będę się we wrześniu mniej więcej ogarniała z nauką to zgłoszę się bo nie chce sytuacji ze się zgłoszę i po tygodniu nie dam rady. Tym bardziej ze teraz jak są wakacje to co parę dni gdzieś jadę i nawet nie miałabym głowy do pisania ;)

      Usuń
    3. To zrobimy tak, jak będę się we wrześniu mniej więcej ogarniała z nauką to zgłoszę się bo nie chce sytuacji ze się zgłoszę i po tygodniu nie dam rady. Tym bardziej ze teraz jak są wakacje to co parę dni gdzieś jadę i nawet nie miałabym głowy do pisania ;)

      Usuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)