sobota, 1 sierpnia 2015

[Ulubieńcy miesiąca] LIPIEC ♥

Czytałam wiele komentarzy pod ostatnim postem oraz głosy w ankiecie i wychodzi na to, iż waszym ulubionym postem są ULUBIEŃCY! Bardzo się cieszę, że post zyskuje coraz większe uznanie, a blog się rozwija. Wszystko dzięki jednej z czytelniczek, której serdecznie dziękuję <3 Pewnie już się domyślacie, że dziś przychodzę do was z ulubieńcami, których kocham czytać, jak i pisać! Powiem wam, że nie było tak łatwo tego wszystkiego wybrać, musiałam trochę nad tym siedzieć i rozmyślać. Chyba nie domyślacie się ile?? No dobra, dobra. Jesteście ciekawi jakie wydarzenie zyskało moją sympatię? Który blog wygrywa? Z czego powinniśmy się smucić, a z czego cieszyć? Na te i na wiele innych pytań odpowiem w rozwinięciu posta oraz dodam krótką - mała informacyjkę na koniec! Zapraszam ♥


POST MIESIĄCA!!
Z tym jak zawsze nie ma problemu, choć porównując do poprzedniego miesiąca wasza aktywność w czytaniu postów spadła. Nawet jeśli na innym blogu czytaliście posta na ten sam temat możecie odwiedzić również mój i sprawić mi przyjemność, a może dowiecie się czegoś więcej. Dobra nie przedłużam. Postem miesiąca zostaje... [RECENZJA] "Violetta - Sekrety Urody" 



WYDARZENIE MIESIĄCA!!
Tym razem nie było dużo wydarzeń do wyboru. Myślę, iż każdej V-lovers przypadnie do gustu to co wybrałam, a przede wszystkim tym osobą, które mieszkają w Ameryce Łacińskiej. Dlaczego?? Wydarzeniem miesiąca zostaje... ZAKOŃCZENIE 3 CZĘŚCI TRASY KONCERTOWE! Wybrałam to, ponieważ została jeszcze jedna i ostatnia część trasy po Europie, a to trzeba wyróżnić. 

ZDJĘCIE MIESIĄCA!!
LodoFanaticas znów wygrywają. Ich idolka kolejny raz została nominowana, ale tym razem do innej kategorii. Dudu, kiedy zyskała milion obserwujących na Instagramie [link] w podziękowaniach dodała kilka zdjęć z jej najnowszej sesji. Włoszka wyszła jak zawsze cudnie. Myślę, iż należy się jej nagroda za takie przepiękne fotografie, i właśnie dlatego ona wygrywa. Na dole znajdziecie to zdjęcie!



BLOG MIESIĄCA!!
W tamtym miesiącu wygrał blog Violetta 2 Polska, jednak nie może on wygrać ponownie. Tym razem nie była tak łatwo wybrać bloga, którego czytałam najczęściej. Nominowałam bloga: Sisngusi Love, Ju lii, Marysi i Dżesiki. Jak wspominałam wyżej musiałam trochę nad tym główkować, aby wygrać ulubionego, ponieważ wszystkie te blogi są na bardzo wysokim poziomie i znaczą dla mnie bardzo dużo. Nie przedłużając wygrywa... DISNEY CHANNEL POLSKA, za trud włożony w posty, czytelników i konkursy, dzięki którym wygrałam konkurencję na CZYTELNIKA MIESIĄCA!! ♥

PIOSENKA!!
Przyznam się szczerze, że w tym miesiącu nie słuchałam muzyki. Nawet nie wiem czemu?! Trudno wybrać coś z niczego... Niestety muszę i wygrywa piosenka BECKY G, o której pisałam kilka postów niżej!


SERIAL/FILM MIESIĄCA!!
To co wybrałam nie będzie się jakoś wiązać z serialami, ponieważ wybrałam film. Od razu mówiłam, że zmieniłam nazwę. Pewnie się domyślacie co wybrałam. Jest to... TEEN BEACH 2 ☺ A teraz jestem bardzo ciekawa kolejny przygód bohaterów. 

Wybór był trudny, ale jednak musiałam to zrobić. Gratuluję blogowi, który wygrał oraz innym zwycięzcom. Na sam koniec jak obiecałam pojawi się informacja. Tydzień przed ulubieńcami pojawi się ANKIETA, abyście mogli głosować na poszczególne konkurencje, abyście wy też mogli uczestniczyć w wyborach!

Co myślicie o poście? Zgadzacie się ze mną?

2 komentarze:

  1. Super post :). Zgadzam się z twoimi wyborami. Jednak do wydarzenia miesiąca dodałbym jeszcze wizytę Tini w Los Angeles :D. Z pewnością ucieszyła ona wielu jej fanów (w tym mnie) :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja ,,Sekrety urody" bardzo mi się spodobała, więc kupiłam książkę i jestem bardzo zadowolona. A jak będziesz robić ulubieńców sierpnia to moim zdaniem w wydarzeniu miesiąca powinno się pojawić wyznanie Facu o jego relacji z Albą.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)