piątek, 21 sierpnia 2015

[Na luzie] Moje konta społecznościowe - Snapchat, Instagram, Twitter, Ask :D

Hm... dawno mnie tu nie było prawda? Wyjaśniać wam będę później, ale dziś przygotowałam dla was bardzo krótkiego posta na temat moich i blogowych kont społecznościowych. Piszę wam tego posta, ponieważ chciałabym abyście więcej się o mnie dowiedzieli. W skrócie powiem o czym będziecie mogli na nich zobaczyć, przeczytać C; W tym czasie kiedy nie miałam co robić sobie kilka założyłam i udostępniałam kilka zdjęć, informacji itd.Nie przedłużając, oto one:


Snapchat - będę tu pisała o postach, konkursach, informacjach i wiele więcej rzeczy związanych z blogiem. Możecie mnie zaobserwować, każdego dodaję - JuulaBlogger (nazwa)
Instagram - to konto założyłam dziś, ponieważ chciałam wziąć udział w kilku konkursach. Będę tu dodawała wiele zdjęć związanych z blogiem, postami i moimi zainteresowaniami - https://instagram.com/juulaxy/
Twitter - konto, które tak naprawdę służy mi tylko do konkursów, spamów i obserwowania obsady - https://twitter.com/Juulaxy
Ask - nadzwyczajne to konto nie jest. Odpowiadam na wasze pytania i piszę wam newsy na temat bloga, jak coś jest to konto blogowe - http://ask.fm/blogovioli

Podobał Wam się post?? Obserwujecie już mnie? 
*Już niedługo recenzja i konkurs na blogu!

12 komentarzy:

  1. Super post! Mogłabym wiedzieć, kiedy dokładnie odbędzie się konkurs, czy zorganizujesz go jeszcze w tym tygodniu? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym tygodniu bd ;D rownirż Pozdrawiam :3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś zrobić recenzję Świat Violetty? Bardzo proszę :)

      Usuń
    2. Za okolo 30 min na blogu bd, a pozniej konkurs na ymta ksiazke. Na snapa zaraz wrzuce date konkursu i trochr szczegulow ;>

      Usuń
    3. Recenzja miala byc we wtorek, ale net zepsul mi sie ;CC

      Usuń
    4. Jak to się mówi
      ''Lepiej późno niż wcale '' :D
      Już nie mogę się doczekać konkursu ;)

      Usuń
    5. Jesli mi sie uda to wzuce na stapa kiedy bd ;D

      Usuń
    6. przez przypadek usunelam przepraszam

      Usuń
  3. Fajnie, że zrobiłaś taki post :*

    ***
    http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo dobry pomysł z takim postem.

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZELI KOGOS USUNELAM Z SNAPCHATA TO PRZEPRASZAN ALE COS ZROBILM I NWN CO I SIE COS POUSOWALI WIEC JAK CB USUNELAM TO MNIE DODAJ PONOENIE :d DZIEKUJE!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)