piątek, 21 sierpnia 2015

[Recenzja] Świat Violetty - Kompletny Nieoficjalny Przewodnik

Witajcie kochani. Na samym początku chciałabym was przeprosić za moją nieobecność. Była ona spowodowana brakiem dostępu do internetu. Dobra, nie ważne. Zajmijmy się... Dziś przygotowałam dla was posta, a dokładnie recenzję książki Świat "Violetty - Kompletny Nieoficjalny Przewodnik". Wszedł on na polski rynek 12 sierpnia, czyli około tydzień temu. Jestem pewna, że czekało na ten gadżet miliony polskich fanek. Wydało go Wydawnictwo Kaktus. Niedawno pisałam wam, że jest coraz więcej książek związanych z trzecim sezonem argentyńskiej telenoweli, a z dnia na dzień dowiadujemy się o nowych rzeczach. Tak właśnie jest tym razem. Mam nadzieje, że choć trochę was zaciekawiłam. Jeżeli interesuje was co znajdziecie w środku, co myślę o tym przewodniku, jak mi się go czytało, czy jest ciekawy, warto go kupić czy raczej nie i wiele, wiele więcej znajdziecie w rozwinięciu posta. Nie przedłużając, ZAPRASZAM!


Bardzo znana, a jednak... ma ona miękko śliską okładkę. Na samym środku widzimy tytuł książki, a dookoła jego, znajdują się zdjęcia obsady. Góra została przeznaczona dla Martiny, ponieważ to główna bohaterka serialu. Jedno z foto zrobiono w Niemczech podczas pierwszej części trasy koncertowej. Lodofanaticas również mają powód do zachwytu, dlatego że ich idolka, a dokładniej jej fotografia widnieje na okładce. Pamiętacie kiedy Lodo przyjechała podpisać swoje autobiografie?? Właśnie wtedy zrobiono je. Oprócz 2 najpopularniejszych postaci, widzimy również Diego, Cande, Jorge i Mechi. Kropki, znaki zapytania, serduszka, nutki, napisy i dużo więcej rysunków które przypominają nam pamiętnik Violetty znalazło się w wolnych miejscach. Tył prawie niczym nie różni się od przodu. Tak jak wcześniej są tam zdjęcia, rysunki i... opis przewodnika. Oto on:

Vilu i Tini, Angie i Clara, Leonetta i Jortini... Bohaterowie znani z ekranu, ich związki, aktorzy, miejsca, piosenki, trasy koncertowe, wizyty w Polsce... Wszystko to znalazła się w tym niezwykłym przewodniku. Nieoficjalne, a więc obiektywnym, niczego nie przemilczającym. Ta książka to skarb dla wszystkich V-lovers i pamiątka po niezwykłym serialu na całe życie.


Mówią, że nie ocenia się książki po okładce, a więc zajrzymy do środka! Tytuł, kolejny tytuł, spis treści... Kiedy już ominiemy wszystkie strony, które nas nie interesują, zaczynam czytać. Na samym początku dowiadujemy się o bohaterach serialu, nawet tych, którzy wystąpili w jednym odcinku lub była o nich tylko mowa, jednym z takich przypadków jest Maria, mama Violi. Następnie jest mowa o aktorach w nim grających, a na sam koniec (chyba się tego nikt nie spodziewał...) osoby, które dubbingują poszczególne postacie telenoweli.  Możemy się z tego wiele dowiedzieć. Napisano to w skrócie, ale bardzo szczegółowo i z informacjami, które są mało dostępne. Kolejne strony opowiadają o Studiu, U - Mix'sie, zespołach, a nawet o samym serialu. Historia to... kiedy zaczęły się nagrania, emisje w Argentynie i Polsce... Jak już przejdziemy dalej możemy zobaczyć i jednocześnie przeczytać o płytach wydanych z piosenkami uczniów Studia On Beat. Późniejsze strony mówią o najpopularniejszych piosenkach z serialu, takich jak En mi mundo, Hoy somos mas czy En gira. 


Nie zabrakło informacji o trasach koncertowych Violetta En Vivo trwającej po zakończeniu drugiego sezonu oraz Violeta Live, która obecnie się odbywa. Końcówka przewodnika poświęcona jest.. koncertowi w Łodzi o godzinie 19.00. Na każdej stronie znajduje się bardzo dużo rysunków takich jak na okładce. Każdy z nich jest specjalnie dopasowany do poszczególnych osób i wydarzeń. W niektórych miejscach są zdjęcia obsady i nie tylko. W książce, znajdziemy również zadania do wykonania, na przykład opisanie swoich emocji podczas koncertów we Warszawie i Krakowie, narysowanie strojów ślubnych dla Leona i Violetty lub wypisanie swoich ulubionych par. 

  
Podsumowanie!
Okładka, środek, rysunki, to wszystko mnie urzekło. W przewodniku się zakochałam. Strony są twarde, litery małe, Violettowa czcionka... Książkę czytało się szybko, nie znalazłam tam żadnych rzeczy, które by mi przeszkadzały. Wszystko jest opisane bardzo dobrze. Nawet choć bym chciała nie umiem powiedzieć o przewodniku źle. Polecam go każdej V-lover, ponieważ to świetna pamiątka po serialu. 

Podobał wam się post? Macie już "Świat Violetty" czy zamierzacie kupić? 
*Już niedługo konkurs na tą książkę!

5 komentarzy:

  1. Naprawdę świetna recenzja. Bardzo lubię takie szczegółowe posty :) Dzięki twojej recenzji, ta książka wydaje się być bardzo ciekawą. Jeszcze nie mam owej pozycji, spróbuję sił w twoim przyszłym konkursie, a jak się nie uda, to ją kupię. W skrócie bardzo miło czytało się twoją recenzję :D a książka to naprawdę znakomita pamiątka po serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja, też mam tę książkę, ale to już raczej wiesz :D

    ***
    http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)