poniedziałek, 24 sierpnia 2015

[Porady] Jak się uczesać na Violetta Live w Krakowie?

Wiele osób mająca długie włosy często się zastanawia: "Jak mam się uczesać"?. Hm... i tu chyba jest najgorszy problem, nie mamy żadnych pomysłów. Czasem stojąc przed lustrem, patrząc się w naszą twarz i zastanawiając się nad naszymi "problemami" dochodzimy do wniosku, że zostaniemy tak jak jest, czyli rozczesujemy włosy i po prostu mamy je rozpuszczone. Czy wy czasem nie chcecie trochę poeksperymentować z fryzurami? Ja właśnie tak mam i dlatego przychodzę do was z tym postem. Chciałabym wam trochę pomóc rozwiązać takie problemy, abyśmy dobrze wyglądali na koncercie, a włosy nam w niczym nie przeszkadzały. Mam nadzieję, że wam pomogę i... już nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia postu, w którym znajdziecie DIY! 



W tym poście chciałabym wam pokazać 5 fryzur, każda inaczej zrobiona. Są proste, zwykłe, ale pięknie wyglądające. Będą tu warkocze, koki, rozpuszczone i wiele więcej różnych pomysłów, które robi się zwyczajnie, ale wyglądają prześlicznie. W najbliższym czasie również się na nie skuszę! I oczywiście mam nadzieję, że wam się to spodoba!

Rozpuszczone!
1. Dokładnie rozczesz włosy.
2. Zrób przedziałek na środku i upewnij się, że włosy są dokładnie rozczesane, jeżeli nie powtórz numer 1.
3. Za pomocą palców, zacznij zakręcać część włosów z lewej strony, a co kilka minut dobieraj kolejne, małe pasma.
 4. Jak dojdziesz do środka głowy przypnij włosy wsuwką lub spinką. 
5. Powtórz czynność. Tym razem rób to na prawej stronie. 
6. Gotowe!


Wianek!
1. Zwiąż 1/4 włosów z dowolnej strony głowy.
2. Zacznij robić poziomego, dobieranego warkocza. Uważaj na tę część włosów, którą związałeś.
3. Zdejmij gumkę z włosów, które ci zostały i zwiąż warkocza.
4. Z reszty włosów zrób kolejnego warkocza.
5. Okręć warkocze dookoła głowy tak, aby na dole był grubszy, a na górze cieńszy. 
6. Gotowe!


Warkocz!
1. Z jednej strony głowy weź 3 pasma włosów.
2. Zacznij robić warkocza. 
3. Dobierz małe pasma włosów.
4. Co jakiś czas dobieraj następne i rób dalej warkocza.
5. Zacznij dobierać włosy z przodu głowy. 
6. Zakończ dobieranie i wziąż warkocza.
7. Zdejmij gumkę i weź 3 małe pasma włosów.
8. Dobieraj je tak, aby wyglądało to jak dobierany warkocz. 
9. Kiedy skończysz, na samym końcu zwiąż włosy.
10. Gotowe!


Kilka kitek!
1.Przełóż włosy na dowolną stronę głowy.
2. Zwiąż kitkę.
3. Za pomocą grzebienia natapiruj włosy.
4. Weź 3 gumki i co pewien odstęp od siebie związuj je na kitce.
5. Złap małe kiteczki z prawej i lewej strony, a następnie rozciągnij je.
6. Gotowe!


Kok!
1. Podziel włosy na dwie części. Tylne zwiąż.
2. Weź pasmo z przodu i dwa z tyłu.
3. Zacznij robić warkocza. 
4. Co jakiś czas dobieraj włosy z przodu i tyłu.
5. Kiedy skończą ci się te z przodu, dobieraj tylko z tyłu.
6. Rób zwykłego warkocza z włosów, które ci zostały. 
7. Opleć go dookoła koka.
8. Wsuwkami zapnij warkocza, tak aby się nie zepsuł. 
9. Gotowe!


Podsumowanie!
Myślę, iż fryzury, które pokazałam przypadną wam do gustu. Każda z nich jest piękna na swój sposób. Musiałam trochę wybierać, ale w końcu ze 100 różnych, pięknych fryzur wybrałam te najładniejsze, a zarazem najprostsze. Mam nadzieję, że pomogłam!

Podobał wam się post? Zrobicie, którąś z fryzur?

5 komentarzy:

  1. Super chociaż nie jadę na Violetta live to i tak sobie takie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  2. Super chociaż nie jadę na Violetta live to i tak sobie takie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  3. Post uważam za kompletnie bezsensowny. Nie rozumiem ludzi, którzy szukają pomysłów, gdzie jak się uczęszczać w internecie. Sam post z fryzurami jest ok, ale co ma koncert do fryzur!?

    OdpowiedzUsuń

Wasze komenarze są dla mnie wszystkim. To co napiszesz jest dla mnie najważniejsze :)